Vážení, mně se již dvakrát podařilo dovést reklamaci do zdárného konce. Důležité je nikdy se nenechat a bojovat.
Poprvé se jednalo o jakési vakuové uchovávání potravin /asi za 17000 Kč/, které samozřejmě vůbec nefungovalo. Tak jsem bojovala několik měsíců až došlo na to, že vše zveřejním, a ejhle - najednou si zboží odvezli a penízky vrátili. Druhá reklamace se týkala zimní obuvi mých synů /asi 2600 Kč/.
Stejné boty se rozpadly na úplně stejném místě. Reklamace nebyly uznány a já žádala o posouzení odborníkem a do roka a do dne se dočkala a na další zimu nové botičky koupila. Takže bojovat se vyplácí a hlavně se nesmíte nechat zahnat do kouta.
Vaše pisatelka Dana.
Tak tady je vidět, že všechno jde, když se chce. Já nebojoval nikdy tak dlouho, ale je jasné, že se to děje. Díky Daně za první příspěvek, poslala ho snad ještě v pátek!
Nový komentář
Komentáře
Já mám doma prodavače, jakmile chci něco reklamovat, tak mi to vymlouvá a říká, že to je opotřebované běžným nošením. Když se synovi po 14 dnech prodřela podrážka u bot, tak jsem to reklamovat šla, vyměnili boty, ale těch řečí. Je fakt, že stáli jenom 130 kč, ale na 14 dní to je drahé, ne?
no jo musíme vědět svy prava a nedělat blbce
Jake reklamacni obdobi se vztahuje na manzela?
jo jo, oni se to obchodníci nakonec naučí..lidi už nejsou hloupý a vyplatí se za svým jít
vyhrožovat a vyhrožovat!
Zatím jsem měla na reklamace štěstí
jo ale ne vždy na to má člověk žaludek
Jakmile se jim pohrozí,že to zveřejníte,hned to reklamaci uspíší.
nejhorší je reklamovat boty...to potvrzuju
proto je i nerada kupuju, u každého nového páru hned přemýšlím, co se s nimi asi stane
S těma botama je to příšerný. Boty se rozpadnou a v obchodě vám s na tváři sdělí, že jste je používala k jinému účelu než jste měla.. (tzn. dovolila jste si v nich chodit). Díky tomu už bych si boty nekoupila ve Stivalu (nízké kozačky se rozpadly asi po třech týdnech - naprostý nezájem z jejich strany) a v Bílé Labuti v Praze (nalomil se mi podpatek u mokasíny a prodavačka mi sdělila, že s touto závadou chodím již delší dobu čímžto jsem to ještě více zničila a že ona si prohlíží boty každý den. Chtěla jsem to hnát přes soudního znalce, ale nakonec jsem rezignovala a švec mi za 150 Kč podpatek opravil a já si ušetřila nervy).
Někdy je to fakt síla!
Je důležité trvat na svém, pokud je člověk v právu. Oni dost spoléhají na to, že to zákazník vzdá.
naštěstí jsem nemusela nikdy reklamace řešit razantně..
no hlavě nevzdát to a nenechat se ukacat tím obchodníkem, to znám taky chce to držkovat a držkovat a nejednou to jde reklamovat v pohodě.
tak to nevím jestli jsem něco podobného reklamovala, ale asi spíš rodiče,....
janoušek: dát si tam nějakou vložku by nepomohlo?
Já reklamuji i levnější věci, protože se nechci nechat nekvalitníma výrobkáma okrádat. Z těch dražších výrobků mám za sebou úspěšnou reklamaci bundy (3000,-), ledničky (10000), ale boty se mi jaksi reklamovat nedaří a nedaří...
pokud je to něco co víc stojí,tak to za tu námahu stojí,levnější věci je zbytečná ztráta času
je to vše jenom v lidech a v jejich přístupu
já jsem také bojovala....reklamovala jsem in-line brusle-měla jsem z nich odřené kotníky...neúspěšně,tak jsem je přenechala dceři,také z nich mívá otlačené kotníky,ale zdaleka ne jak já.
Koupila jsem si nové....opět mě tlačí kotníky,tak to bude asi nohama...mám asi holt moc vystouplé kotníky