Každý může říct své ANO
Mezinárodní společnost YES není žádným nováčkem. Na zahraničních trzích působí již 40 let a na český trh přišla s inspirativním předsevzetím, které již zaujalo v celosvětových kampaních. Jejím cílem je hlasitě hovořit o hodnotách a oslovovat zákazníky jako značka, které záleží na společenských otázkách spojených s ženstvím a ženami.
Z nich si v nejnovější kampani v YES Jewellery vybrali právě sebelásku. V nejnovějším spotu upozorňují na sebelásku originálním způsobem. I ambasadorka značky ví, jaké to je postrádat sebelásku. Když se postavila pod světla reflektorů a před blesky fotoaparátů, stalo se s ní něco, s čím vzhledem k silné ženské linii, jejíž je součástí, nepočítala: „V mé 'bublině' neexistuje, že by žena stála na vedlejší koleji, že by byla méněcenná. Tento pocit jsem si začala uvědomovat, až když jsem vstoupila do světa showbyznysu. Tehdy jsem si uvědomila, že spousta lidí vnímá ženy jako pouhé přívlastky, a prošla jsem si fázemi, kdy jsem přemýšlela, jestli do toho světa můžu patřit a dělat to, co mě naplňuje,“ vzpomíná charismatická ambasadorka a tvář šperků YES Celeste Buckingham.
Teprve když se dostala do bodu, kdy dokázala dát sama sebe na první místo, začala mít opět motivaci dělat to, co ji baví, aby se realizovala. V průběhu akce také vysvětlila, proč kývla na spolupráci s YES Jewellery: „Jsem dost vybíravá, pokud jde o spolupráci. Dávám si záležet na tom, aby společnost, se kterou spolupracuji, měla a šířila podobné hodnoty jako já.“
Zapojte se do soutěže, ve které jedna z vás vyhraje poukaz v hodnotě 1 000Kč na nákup šperků společnosti YES Jewellery! |
Více najdete na www.yesjewellery.com