Krása je společně šetřit přírodu – tak zní hlavní motto kampaně, na které se podílí drogerie ROSSMANN ve spolupráci se společností Henkel. Ta poskytla své značkové, u zákazníků velmi oblíbené výrobky: prací prostředek Persil Gel, aviváž Silan Sensitive, prostředek k mytí nádobí Pur Pur Secrets of Care Aloe Vera, tekuté mýdlo na ruce Fa a šampony a sprchové gely Nature Box, pro plnicí stanice, které jsou již od 6. listopadu k dispozici na vybraných prodejnách v České republice. Své oblíbené drogistické produkty si tak zákazníci mohou s ohledem na ochranu životního prostředí opakovaně doplňovat nejen v Praze, ale i v Brně, Liberci nebo Českých Budějovicích.

„K největšímu dopadu na životní prostředí nedochází jen při výrobě výrobků či obalů, ale také při samotném používaní a spotřebě v domácnostech. Záleží tedy i na tom, jakou teplotu používáme při praní, zda třídíme odpad nebo recyklujeme. Společnost Henkel se obecně zabývá problematikou obalových materiálů, které spotřebují co nejméně zdrojů a lze je recyklovat. Proto nás nesmírně těší, že jsme našli na českém trhu partnera, jakým je společnost ROSSMANN, se kterým uvažujeme nejen stejným, k přírodě šetrným směrem, ale společně se také podílíme na změně zvyklostí koncových spotřebitelů. Iniciativa „Drogerie bez obalu“, je naším pilotním projektem, který umožní zákazníkům použít stejnou láhev vícekrát, a tak ušetřit obalový materiál“, vysvětluje Roman Kýr, prezident Henkel ČR a ředitel divize Laundry and Home Care pro Českou a Slovenskou republiku

„Systém plnicích stanic byl navržen společností Henkel speciálně pro prodejny ROSSMANN v České republice tak, aby byl zákaznicky co nejvstřícnější. Při příchodu do prodejny si zákazník vybere prázdnou láhev libovolného výrobku a naskenuje její kód přímo v plnicí stanici. Ta mu zároveň vygeneruje etiketu, která zákazníka upozorní na datum spotřeby daného produktu. Pak už zbývá pouze naplnit láhev a odejít s pocitem, že jsme zase o krok blíž regulaci nadměrné spotřeby plastu,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Pokladní následně u pokladny označí zákazníkovi nově naplněnou nádobu samolepkou s poděkováním za doplnění. Takto označenou láhev si tedy při příštím nákupu donese zákazník opět přímo na pobočku a využije ji k dalšímu doplnění. Všechny velikosti nádob jsou při první koupi prodávány za jednotnou cenu 19,90 Kč.

Nádoby na všechno!

Do zakoupených (prázdných) nádob si mohou zákazníci natočit až osm různých produktů od přípravků pro péči o domácnost až po tělovou a vlasovou kosmetiku poskytnutou společností Henkel. „Pro podporu drogerie bez obalu jsme zvolili produkty, které jsou u našich zákazníků nejoblíbenější a nejpoužívanější. Jedná se o šampon a sprchový gel nově uvedené úspěšné řady Nature Box, tekuté mýdlo značky Fa, z péče o domácnost jsou to potom prací gely Persil, aviváž Silan a přípravek na mytí nádobí značky Pur,“ přibližuje Roman Kýr. Šampony řady Nature Box a prací gely Persil jsou ve stanici dostupné ve dvou variantách.

Společným projektem chtějí obě firmy přispět k udržitelnému rozvoji a zvýšit efektivitu boje proti jednorázovým plastům. „Drogerie bez obalu nabízí jednoduché a efektivní řešení, jak skutečně pomoci přírodě a jak mít radost z šetrného nákupu. Přispět může úplně každý a svým rozhodnutím ušetřit nejen naši planetu, ale i peníze,“ dodává Olga Stanley.

Více informací o drogerii bez obalu naleznete na ROSSMANN.CZ a HENKEL.CZ/UDRŽITELNOST

SOUTĚŽ

Pro 5 výherců máme po 6 voucherech k bezplatnému odběru 1 láhve a naplnění libovolně zvoleného značkového produktu „drogerie bez obalu“.

Tak se zapojte a vyhrajte!