cool1.jpg

Za 10 let na trhu se značka Cool propracovala od prvních příchutí Lemon nebo Grep až k 7členném portfoliu nealkoholických pivních mixů. A v letošním roce ho uvádí kompletně ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj. Zájem o nové a neotřelé kombinace, které každý rok značka Cool pro své spotřebitele připravuje, je znát zejména mezi mladými dospělými, kteří se nebojí experimentovat a zkoušet originální příchutě.

Značka Cool se navíc loni spojila se značkou Rekola, která tak ve vybraných městech nabízí jízdy zdarma a v Praze a Brně představila novou venkovní hru!

cool.jpg

Zapojte se do soutěže, vyhrajte zásobu nápojů Cool, přibalte je na cestu a vyrazte na výlet s přáteli! Odpovězte na soutěžní otázku a vyhrajte! Vylosujeme 3 výherce, kteří získají balení 24 kusů osvěžujících pivních mixů Cool!