Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo
Tato hlavní myšlenka kampaně značky Hellmann’s byla hnacím motorem celého večera.  Hosté si do této unikátní restaurace přinesli své vlastní suroviny ze svých lednic a zároveň měli možnost si na místě vybrat z připravených bedýnek dobře známé a dostupné suroviny. Takové, které má doma ve spižírně téměř každý a mnohdy v nich jen není schopný vidět jejich skutečný potenciál. Během okamžiku z nich přímo na místě kuchaři z Chefparade naservírovali výborné jídlo, které bylo snadné na přípravu a představilo známé potraviny v moderním pojetí.

Cílem bylo nabídnout inspiraci při vaření a omezit tak zbytečné plýtvání potravinami jen kvůli tomu, že je neumíme do jídla zakomponovat. Veškeré ingredience (mimo ty, které si hosté donesli sami), které se během večera zpracovalo, věnoval řetězec Tesco. Vhled do závažnosti tématu plýtvání potravinami přiblížila iniciativa Zachraň jídlo.
Známý šéfkuchař i foodblogerky

Večerem provázel americký šéfkuchař Scott van Wagenen, který stojí za oblíbenými restauracemi Blackdog Cantina v Berouně a Praze a který nyní otevřel nové Levain bistro ve Vršovicích. To svým pojetím razí stejnou filozofii jako značka Hellmann’s, kdy se při přípravě jídel snaží neplýtvat potravinami a na první pohled obyčejné suroviny podávat v perfektně vyladěném pojetí.

O své rady a tipy na vaření se s hosty podělily i známé foodblogerky, Češka Katka Kuranova z blogu Smooth & Cooking a Slovenka Lucia Grigová z blogu Do poslednej omrvinky.

Pop-up restaurace představená v Praze byla součástí globální kampaně, kterou Hellmann’s loni realizoval v Jižní a Severní Americe a letos ji přivedl i do Evropy. Česká republika a Slovensko jsou prvními trhy, kde se objeví. Globální podobu kampaně vytvořila agentura Hogart, o lokalizaci se postaral UpBrand. Na lokální komunikaci se podílí agentury Mindshare, Ogilvy a Geometry. Kampaň bude nyní pokračovat ve všech kanálech od televize přes sociální sítě a další digitální média až po in-store prezentaci.

Reklama