Foto: Profimedia
Buerlangma je nově vznikající čínská značka, která se snaží prosazovat hodnoty, jako je svoboda, bohatství, jedinečnosti a rozmanitost. Založil ji návrhář Qiqi Yuan v roce 2020 a zaměřuje se na extravaganci, individualitu a módní kreativitu. Prostřednictvím designu klade důraz na odvahu.
Značka z Číny se na londýnském týdnu módy předvedla poprvé a hned udělala velký dojem, protože byla dost vidět. Pro svou přehlídku si totiž připravila rohaté masky, monstrózní kostýmy s ostny sahajícími až do výšin a každá druhá modelka měla zakrytý obličej někdy až děsivou maskou.
Foto: Profimedia
Kolekce „Do It Like A Villain” je inspirována rostoucí kulturou mládeže v Číně. Masky a kostýmy mají symbolizovat různé role a osobnosti mladých lidí v dnešním rozmanitém světě. Ti se nemají bát, naopak mají být odvážní a nemají se bát prosadit.
Foto: Profimedia
Jak už je zvykem, i jiné značky předvedly neobvyklé designy. Designér Harri a jeho stejnojmenná značka tuto sezónu zaexperimentovala s nafukovacími oděvy, které připomínají balónky. Pár dní před přehlídkou se v nafukovací kombinéze objevil hudebník Sam Smith na filmových cenách BAFTA. Značka Mowalota se zase soustředila na džíny s proklatě nízkým pasem (v půlce stehen).
Zdroj: Profimedia, Londonfashionweek, CNN, Fabukmagazine
Nový komentář
Komentáře
souhlasím, modely dobré na maškarní bál
jj, karneval a podobné akce na to se to hodí ale jinak si nedovedu představit kam si takový model vzít
Karneval, maškarní a nebo halloween dobrý
na maškarní super
Ale zas, když je u většiny modelů ta maska, odpadá složité líčení
Tak to je luxusní! Heidi Klum už nemusí tápat, co vzít letos na Halloween