Komise expertů Brand Council programu Czech Superbrands  udělila společnosti Avon cenu Superbrands Award. Značka Avon se tak opět zařadila mezi nejlepší značky, které slouží jako příklad pro jiné firmy na českém trhu, jež by se v budoucnu rádi rozvíjely, učily a dynamicky zlepšovaly vytváření image své značky.

„Věříme, že cena, kterou vyhrála naše značka, je pro naše zákazníky opětovným ujištěním, že Avon přináší inovativní výrobky nejvyšší kvality a účinnou konzistentní marketingovou podporu,” uvedla manažerka PR a reklamy společnosti Avon Alena Pytlíčková. „Ocenění si velice ceníme a je pro nás důkazem, že Avon je kultovní značkou na kosmetickém trhu,” dodala.

„Komise Brand Council složená ze 14 nezávislých odborníků a současně čeští spotřebitelé rozhodli o letošních vítězích cen Superbrands Awards. Letos se usnesli na tom, že Avon mezi vítěze dozajista patří,” uvedl Country Brand Director programu Czech Superbrands Roman Sovják.

Cena Superbrands Award, která na základě odborných kritérií vyzdvihuje nejlepší národní i globální značky registrované v dané zemi, je jasnou pozitivní zpětnou vazbou pro naši značku. Komise Brand Council je složena z uznávaných odborníků, přičemž společnosti nemohou žádat o toto uznání. Pečeť Czech Superbrands Award se od září tohoto roku objeví na katalogu Avon a také na oficiálním webu.

Společnost Avon si velice váží všech ocenění, která pravidelně získává. Během posledních 12 měsíců to bylo například ocenění pro tři produkty od Asociace vizážistů a stylistů anebo ocenění Dobrá značka časopisu Reader’s Digest. Pozitivní hodnocení v Česku sbírají také reklamní kampaně Avonu.

Avon je značka působící na celém světě a může si užívat toho, že její znalost na většině trhů přesahuje 90 %. Avon, jako jedna z nejstarších kosmetických společností vůbec, je proto ve světě krásy pojmem a v některých zemích dokonce synonymem pro kosmetiku.