Ve městě, kde byly před více než 100 lety uděleny první zlaté medaile ženám, bude využívat značka Always tuto významnou sportovní událost jako platformu pro posílení postavení dívek a žen, aby je nic nezastavilo na vrcholu hry. Značka Always s hrdostí oznamuje zahájení kampaně "Je to nová perioda", jejímž cílem je řešit a odstranit úzkost z menstruace ve světě sportu. Cílem je, aby se menstruace stala otevřenou a pochopenou součástí jakéhokoli sportu na jakémkoli sportovišti, a proto značka Always propaguje tuto myšlenku, která ovlivňuje celosvětově miliony žen.

1fc1b5391b69b-blobid0.jpg

Menstruace je základním aspektem života každé ženy, včetně sportovkyň. Sportovní svět však často přehlíží fyzické a psychické výzvy spojené s menstruací, což často vede k menstruační úzkosti a pocitu nepochopení. Tím, že předstíráme, že menstruace neexistuje, neúmyslně přispíváme k menstruační úzkosti žen ve sportu.

Evropský průzkum1 značky Always ukázal, že:

  • 61 % sportovkyň zažívá menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry.
  • 55 % sportovkyň se cítí ve sportu nepochopených kvůli problémům s menstruací.
  • 71 % sportovkyň říká, že menstruace zůstává ve sportu neuznaná.
  • 4 z 5 respondentek (79 %) věří, že potřebujeme o menstruaci více mluvit, abychom pomohli mladším generacím překonat bariéry.

Proto značka Always zahajuje nové období, kdy se o úzkosti z menstruace ví a ochrana menstruačními pomůckami je ještě lépe navržena tak, aby vyhovovala potřebám sportovkyň a zaručila jim, že budou vždy na vrcholu své hry. Značka Always sdílí reálné zkušenosti sportovkyň a také vyvíjí vzdělávací materiály pro učitele tělesné výchovy a trenéry, aby umožnila vytvořit pozitivnější prostředí a otevřený dialog mezi nimi a mladými sportovkyněmi.

039022b0ac6c9-blobid0.jpg

Mariola Mirek, ředitelka komunikace Baby, Fabric and Fem Care Procter & Gamble ve střední Evropě, říká: "Jsme hrdí na to, že můžeme využít této významné sportovní události k tomu, abychom si posvítili na to, jak se sportovkyně cítí, když přijde období jejich menstruace. Výzkumy ukazují, že 61 % sportovkyň zažívá úzkost z menstruace, a proto doufáme, že sdílením jejich příběhů pomůžeme mladším generacím cítit se jistěji nejen při sportu!"

bf2fe8aef9984-obrazek.jpg

Po více než 35 let značka Always posiluje postavení milionů dívek a žen po celém světě prostřednictvím vzdělávání v období puberty, dodává jim sebevědomí, poskytuje produkty těm, které je potřebují, a řeší společenské překážky prostřednictvím programů, jako jsou Always #JakoHolka a #UdržmeJiVeHře. Nyní jako celosvětový partner Olympijských a Paralympijských her v Paříži 2024 Always vítá novou periodu... která zahajuje otevřené rozhovory o periodě, vzdělává podpůrnou síť kolem sportovkyň a zabezpečuje, aby menstruace nezaskočila dívky bez produktů, které potřebují.


Je to nová perioda. Always.

Pro více informací navštivte always.com
d693ce5d2e690-obrazek.jpg

1Průzkum Always mezi sportovkyněmi ve Francii a Velké Británii, říjen 2023, 2008 respondentek.

TÉMATA:
ALWAYS