Je to slabá vůle nebo je to snad lenost, co vám nedovolí splnit sliby, které si sama dáváte? Možná je to jen tím, že nevíte co si pod pojmy jako P class nebo Slide máte vůbec představit. Jste sice IN, ale nemůžete vědět všechno, kromě toho nové druhy cvičení se rodí jak houby po dešti.
Přestaňte už sama sebe utěšovat, že tuhle kremrolku si klidně dát můžete, protože všechno shodíte až začnete cvičit… Co takhle říct si konečně STOP!?!

Nejdříve si vyberte jeden dva dny v týdnu, kdy se vám cvičení bude hodit a kdy hrozí nejmenší „nebezpečí“, že vám do toho něco vleze. Další krok, který byste měla udělat, je najít si vhodnou tělocvičnu. Nejlepší je dát na doporučení kamarádky, která tam nějaké hodiny navštěvovala a může vám doporučit přímo i cvičitelku. Druh cvičení si můžete buď vybrat sama nebo dát na radu trenéra. Ať už se rozhodnete jakkoliv, měla byste mít alespoň hrubou představu o tom, co s vámi budou provádět, přihlásíte-li se na Bodyform nebo na cokoliv jiného.

Takže tady je několik pojmů, které by vás eventuelně mohly překvapit....
1)Nejběžnější formou cvičení je Aerobik. Je to kondiční cvičení při hudbě, které zvyšuje aerobní kapacitu organismu a podporuje spalování tuků
2)Step aerobik je efektivnější odrůda Aerobiku, kdy vystupujete na stupínek - takzvaný step.
3)Nejnovější hit aerobiku se jmenuje Slide. Je zaměřený na formování svalstva a zadečku. Je trošku zvláštní, ale o to efektivnější - cvičíte totiž na kluzkém pásu.
4)Intenzívní silový trénink, především zaměřený na formování problémových partií se v cvičitelské hantýrce jmenuje Bodyform
5)Bodystyle je silový trénink zaměřený na všechny svalové skupiny
6)Kondiční cvičení speciálně na bříško, boky a hýždě je P Class
7)Calanetika je speciální cvičení kdy s minimálním rozsahem pohybu dosáhnete dokonalého zpevnění svalů.

Vybrala jste si? Tak teď vypněte počítač, zvedněte se z té vaší pohodlné židličky a dejte tělu do těla :-)