a následné plnění pojistky nám popsala naše čtenářka s nickem Bleblemcy. U ní se pojištění televize vyplatilo, ale s opravou obrazovky už to bylo horší.
Dobrý den, mám zrovna čerstvý pojistný problém. Před třemi lety jsme koupili LCD televizor Samsung za 12 000,- Kč o úhlopříčce 107 cm. Nebyla to pro nás zrovna levná záležitost a tak jsme ho nechali přímo při koupi pojistit. Před měsícem se náš téměř tříletý syn rozhodl stát horolezcem a zkoušel to na obývací stěně. Bohužel zrovna v těch deseti minutách, co jsem se vzdálila do kuchyně opláchnout nádobí. Jako jeden z horolezeckých úchytů mu mimo polic posloužil právě televizor.
Najednou slyším jen obrovskou ránu pak chvilku nic a potom jekot. TV šla k zemi a Rarach, který se o ní opíral zezadu zůstal naštěstí stát na obývákové stěně a pištěl. Synovi se nic nestalo o televizi se to bohužel už říci nedalo. Obrazovka se vysypala na spoustu střepů. Doteď jsem nepochopila jak ji mohl shodit sám má jedenáct kilo a televizor stál na velkém stabilním podstavci a jeho váha určitě není zanedbatelná.
Po telefonickém rozhovoru přijel druhý den pán z autorizovaného servisu, televizor si odvezl a během čtrnácti dnů ho se zbrusu novou obrazovkou přivezl zpátky. To vše zdarma v rámci pojištění. Osobně ji připojil zpět, ukázal mi, že funguje a podepsala jsem spokojeně převzetí. Hrozně spěchal a tak to vše proběhlo během pár minut.
Mezi dveřmi jsem se stihla ještě rychle dotázat, co vlastně měnili. Nějak se do odpovědi podivně zamotal a nejprve řekl, že obrazovku a pak se dušoval, že máme nový celý vnitřek. Zeptala jsem se ho tedy na záruku, jaká nám na tuto opravu platí a on mi tvrdil, že máme tři měsíce na obrazovku. Běžná záruka nám vypršela před rokem a teď v květnu skončilo i ono pojištění a na obrazovce televizoru jsou při zobrazení světlého obrazu tři velice jasně viditelné mléčně bílé skvrny velké asi jako dlaň. Objevil je manžel, když si televizor pustil po příchodu z práce.
Psali jsme ještě týž den do pojišťovací společnosti e-mail, co tedy máme podniknout. Tam to jaksi nepochopili a dotazovali se, zda tedy už byla oprava provedena. Znovu jsme jim tedy psali, že ano oprava provedena byla, ale teď se jedná o reklamaci. Od té doby se neozvali a dělají mrtvého brouka. Rozhodli jsme se to tedy řešit přímo s autorizovanou opravnou. Pokud provedli opravu špatně, měli by to dle našeho mínění napravit a tak jsme je kontaktovali nejprve telefonicky. Pán, který náš televizor opravoval, tvrdil, že výrobce jim zakazuje obrazovku při výměně jakkoliv rozebírat a pokud jsou tam nějaké skvrny máme si na ně prý zvyknout. Taková odpověď se nám nezamlouvala a tak jsme napsali mail, v kterém jsme podali reklamaci a zároveň jsme i odeslali dopis stejného znění poštou doporučeně.
Teď čekáme, co bude dál, zatím se neděje nic...
Pojištění se nám tak sice vyplatilo, ale jak celá zapeklitá záležitost skončí, to zatím netuším.
Přeji všem krásný den a kdyby měl někdo nějakou dobrou radu, tak bych byla moc ráda (tedy kromě rady: „nevzdalujte se od syna ani na deset minut.“ Ta by mi asi moc nepomohla :-)
Bleblemcy
Milá Bleblemcy, trochu jsem se v tom ztratila. Pochopila jsem, že s pojitskou jste byli spokojeni, a skvrny na obrazovce by se měly vztahovat k záruce. Pokud nevypršela
Text nebyl redakčně upraven
Jak jste pojištěné, milé ženy-in?
- Co všechno máte pojištěné? Omezila jste se jen na povinné pojistky, nebo využíváte pojišťovnictví i k jiným účelům?
- Už jste někdy dostaly od pojišťovny peníze? Šlo to hladce, nebo jste je z nich musely tahat?
- Máte nějakou nepříjemnou zkušenost s pojišťovacími úředníky? Také máte pocit, naplňují heslo:“když ptáčka lapají…“
- Vyplatilo se vám nějaké pojištění? Jste pojištěná v souvislosti s povodněmi?
- Máte životní pojistku?
- Jste zvyklé na jednu pojišťovnu, nebo máte smlouvy s různými pojišťovnami?
- Co pro vás při podepisování smlouvy hraje nejdůležitější roli?
- Pracovala jste vy sama jako pojišťovací agent? Jaké máte zkušenosti z druhé strany?
Napište nám, podělte se s námi o své názory, zkušenosti, příhody. Chvalte, ale i kritizujte
Na vaše přípěvky se těším na adrese: redakce@zena-in.cz
Nový komentář
Komentáře
Já na věci jako televize pojištění nevyužívám. Na auto, na dům a na vlastní blbost samozřejmě ano.. pak třeba taky na splácení hypotéky, nerada bych se totiž zařadila mezi problémové klienty - i když pro ty už půjčka taky existuje, třeba tady.
Makynka — #8 Aha, tak v tom případě je to pojištění nahodilého poškození a ne prodloužená záruka.
My v elektru uzavíráme spíš ty prodl. záruky a je to hlavně velký byznys pro pojišťovnu . Podmínky pro zákazníka moc výhodné nejsou ...
bleblemcy — #10 přeji,aby to dobře dopadlo
MaVy — #9 Poslali jsme dnes pojišťovně stejný doporučený dopis jako do opravny, ale pokud budou opravna i pojišťovna dělat dál že se nic nestalo a ani do třiceti dnů se neozvou tak zkusíme tu stížnost u výrobce či dodavatele. Moc děkuji za radu.
pokud to byl autorizovaný servis,tak ten má samozdřejmě povolení televizi opravovat a dělat v ní cokoli od toho je autorizovaný-má na to školení a povolení výrobce,takže máte trvat na reklamaci špatně provedené opravy,pokud Vám opravář tvrdí,že ve uvnitř nic dělat nesmí,bud není autorizovaný,nebo je líný- v tom případě pohrozit stížností na opravnu právě u výrobce telelevize u nás nebo dovozce-podle záručního listu a upozornit na podivnou praktiku pojištovnu,kde to bylo pojištěné,hodně štěstí
astra — #7 vždyť psala, že si televizi nechala při koupi připojistit
Se divím že vám TV opravili ... ZÁRUKA je obvykle na výrobní vady a ne na poškození zákazníkem ....
Než jsem se dočetla k jádru pudla, dalo mi to práci.
Také přeji
A ť vám reklamace vyjde
To mě rozesmálo - "máme si na ně prý zvyknout"
. Fakt odborný servis
až přijde manžel,tak se zeptám,nebo zkuste poradnu D-testu na internetu