Trávit půl hodiny hovorem s prodavačkou o vadách vaší pleti? Navíc v obchodě plném dalších lidí? Nic moc příjemného. Naštěstí existuje řešení, které trapné chvilky v obchodě prakticky eliminuje. Pleť si podle mnoha různých kriterií můžete sami „vyšetřit“ přes internet a do obchodu si pak už jen dojdete vyzvednout ten správný krém.

 

Vybrat si tu pravou kosmetiku lze snadno přes internet

 

Společnost ADVERTURES, která se zabývá internetovým marketingem, připravila adaptaci české verze webu  www.vichy.cz. Pro dermokosmetickou značku Vichy včetně diagnostiky pleti. Firma ADVERTURES spravuje celý český web Vichy  www.vichy.cz, který dostal před nedávnem novou podobu.

 

„Diagnostika pleti může být snadným řešením pro zaměstnané ženy, které o sebe dbají, mají přístup k internetu ale nemají chuť a čas trávit dlouhé chvíle v obchodě hovory o podrážděné pleti,“ říká projektová manažerka ADVERTURES Soňa Žáčková. „Internet má velkou výhodu v tom, že je zcela anonymní. Nemusíte tak nikomu vyprávět, že máte zvětšené póry a nikdo se vám za zády neušklíbne,“ dodává s tím, že aplikaci již vyzkoušely stovky uživatelů. Aplikace na www.vichy.cz je jednoduchá. Žena nebo muž, kteří chtějí zjistit, jak pečovat o svou pleť, popíší v několika krocích, jak jejich pokožka vypadá, jaké s ní mají obtíže atd. Na konci se dozvědí, jak o sebe mají pečovat, včetně doporučených přípravků.

 

„Výhodou takové aplikace oproti například letákům je právě to, že vás rovnou nasměruje na vhodnou péči a konkrétní přípravky, které odpoví na potřeby vaší pleti. To se vám s tištěným katalogem povede jen těžko,“ uzavírá Žáčková.

 

 

Pokud si na www.vichy.cz  podle mnoha různých kriterií  sami pleť „vyšetříte“, dostanete v závěru testu několik tipů na výrobky Vichy, které by pro vaši pleť byly vhodné. 

 

Tři ze čtenářek Žena-in teď mají možnost získat dva výrobky Vichy díky tomuto testu. Čtenářky budou vybrány náhodným výběrem firmou ADVERTURES a balíčky jim budou co nejdříve zaslány. V balíčku bude hlavní krém, který vám systém vyhodnotí, a ještě jeden další výrobek z ostatních doporučených produktů.