Foto: Profimedia

Rušná doprava, stresující atmosféra, rychlé tempo. Kde můžeme najít oázu klidu ve městě, které nás stále tlačí dopředu? Kreativní ředitel společnosti Gucci Alessandro Michele v tom má jasno: v parku. Prostor ovládaný přírodou, dřevěné lavičky a pouliční osvětlení, které se rozsvítí za soumraku, to jsou věci, jež ho naprosto uhranuly. Proto se právě na takovém místě rozhodl nafotit svou nejnovější kampaň pod vedením Christophera Simmondse.

Kabelky, které nesmazatelně ovlivnily historii této italské značky, GC Marmont, Horsebit z roku 1955 a Dionysus a Jackie z roku 1961, byly také prezentovány v klidném prostředí, ne stroze a v uzavřených prostorech, jako většina tehdejších značek. Christoper Simmondse doufá, že se díky zopakované náladě opět vyšvihnou na vrchol žebříčku těch nejlepších kampaní.


Foto: Profimedia

V nové kolekci Michele ukazuje podobné kousky, které představil na svých prvních módních přehlídkách. V kombinaci s londýnským prostředím, šedým nebem, spadaným listím a mlhavou atmosférou vzbuzují fotografie romantické pocity plné nostalgie.

Reklama