Prémiová intimní péče Gynella z portfolia české farmaceutické společnosti Heaton představila novou vizuální komunikaci. Nový koncept zobrazuje, jak intimní problémy ovlivňují každodenní život a zároveň ženám přináší naději na jejich řešení.

6426a61c9a6a4blobid0.jpg

Komunikace je uchopena jako konverzace 1to1 mezi ženou a ženou. Tou je žena Gynella, přítelkyně, která má pochopení, dokáže naslouchat a nabídnout řešení. „Ženy jsou pro nás vším. Jako značka intimní péče můžeme skutečně ovlivnit kvalitu jejich života. K tomu ale potřebujeme jejich důvěru, být jim blízko. Proto jsme stvořili ženu Gynellu, přítelkyni, kterou má nebo by si přála mít každá žena,“ uvedla Petra Tymešová, marketingová manažerka společnosti Heaton.

Nová kampaň pracuje se zobrazením ženského těla bez příkras a retuší. Stejně jako v posledních letech se modelkami staly obyčejné ženy různých věkových kategorií, které mají se značkou a jejími produkty vlastní zkušenost.

Když ženy mluví k ženám

Na tvorbě konceptu se podílely především ženy z oblasti vizuálního designu, tvorby videí, sociálních sítí, marketingu a PR. Do strategie se zapojily i komunity Ženy s.r.o. a Testuj.to, s nimiž značka dlouhodobě spolupracuje.

6426a5e917ed0obrazek.jpg
Foto: Na přípravě konceptu pro značku Gynella se podílely Heels Make Deals, 4WORKS Solutions, Maňana Production s.r.o., Ženy s.r.o., PEPR Consulting, Testuj.to a Viktorie Lörinczová media.

„Při sestavování týmu jsme využili výhradně osobních vazeb a doporučení. Díky nasazení, profesionálnímu přístupu, ženské energii a kreativitě jsme dosáhli skvělého výsledku, který předčil očekávání. Gynella se stala skutečnou ženou, a právě ženy, které se podílely na projektu, ji dodaly potřebné sebevědomí,” vysvětlila Petra Tymešová.

Redesign připravilo ženské studio Heels Make Deals ve spolupráci s produkční agenturou Maňana. „Vzhledem k tomu, že naše studio se zaměřuje na ženskou cílovou skupinu, a i my samy k této cílovce patříme, věděly jsme, že téma budeme umět uchopit správně. Do vizuálu a komunikace jsme vnesly intimitu, příjemné prostředí a důvěrnost, která je důležitá pro každou z nás, a tedy i pro zákaznice Gynelly,“ uvedla art-direktorka Heels Make Deals Sabina Samuel.

6426a61f8628cobrazek.jpg

Nová vizuální identita je nyní k vidění ve všech digitálních rozhraních včetně webových stránek gynella.com, sociálních médií a dalších platforem. V následujících měsících bude značka zákaznice oslovovat prostřednictvím kampaní v onlinu.

6426a6a063546obrazek.jpg