Umělecký koncept je součástí vývoje filmu Hvězdné války.od začátku sedmdesátých let, kdy ilustrace proslulého Ralpha McQuarrieho pomohly vysvětlit Lucasovu představu vedoucím pracovníkům společnosti Twentieth Century Fox a získat pro tento film "zelenou." Filmu Pomsta Sithů dalo Umělecké oddělení základní vizuální rámec pro produkčního výtvarníka Gavina Bocqueta, kostýmní návrhářku Trishu Biggar a pro celý tým umělců zvláštních efektů ve společnosti Industrial Light &Magic.
Hlavními výtvarnými supervizory byli Ryan Church a Erik Tiemens. Práce na filmu Pomsta Sithů začala v době, kdy byla dokončována výprava filmu Klony útočí. "Začátek je moje nejmilejší část celého procesu," říká producent Rick McCallum.
Mnoho z jejich pojetí má jistou souvislost s filmem Nová naděje, který byl navržen téměř před třiceti léty. Umělci strávili skoro rok prací na návrzích dopravních prostředků, scén, nábytku, uniforem - na všem co diváci uvidí. Velkou motivací bylo navrhnout novou postavu filmu Pomsta Sithů, postavu zlého generála Grievouse.
Ještě předtím než se Lucas přesně rozhodl jaký Grievous bude, požádal výtvarníky o nápady. Jeho jediný pokyn: udělejte Grievouse jako kombinaci mimozemšťana a droida a udělejte to tak, aby vypadal strašidelně. "Při práci můžete provádět změny, udělat si to po svém a rozvíjet vlastní nápady, " říká výtvarník Warren Fu, který je stoupencem myšlenky žijícího vetřelce uvnitř droidova těla. "Je to tak trochu ozvěna toho v koho se Anakin promění, říká Lucas, vysvětluje proč se přiklonil k této myšlence.
Výtvarné oddělení mělo také největší vliv na výtvory produkčního architekta Gavina Bocqueta a kostýmní návrhářku Trishu Biggar, kteří oba pracovali na I. a II. Epizodě. Každý měl jiný úkol. Přesto jejich podstata vycházela ze stejné základní potřeby - využít Epizodu III jako vizuální propojení mezi bohatou, romantickou opulentní Skrytou hrozbou a Klony útočí, a drsnější i když klasické pojetí původní trilogie Hvězdných válek.
Nový komentář
Komentáře
Hvězdné války měl rád můj syn