Když chcete, aby vaše WC bylo jako ze škatulky.
Když chcete, aby vaše WC bylo jako ze škatulky.

V dnešním moderním světe jsou lidé nároční nejen na komfort bydlení, ale i na hygienickou nezávadnost svých domácností. Koupelny a toalety jsou místa, která vyžadují nejvyšší pozornost při úklidu. Estetický vzhled a bezchybná čistota těchto zařízení je už téměř samozřejmostí. Avšak vodní kámen a usazeniny nám znepříjemňují a ztěžují udržování domácnosti v čistotě. Proto společnost Henkel představuje v Čechách převratnou novinku pro čistotu sociálního zařízení v domácnosti –
aktivní pěnu WC Bref.
Podle spotřebitelských testů se potýkáme při čištění toalety se dvěma základními problémy. Jsou to usazeniny v odpadu a usazeniny pod okrajem toaletní mísy. Usazeniny pod okrajem toaletní mísy nebyly schopny spolehlivě odstranit ani ty nejlepší čističe. Některé WC čističe mohou po nanesení rychle stéct, a tím nedostatečně působí na usazeniny pod okrajem. Běžné tekuté čističe neodstraní všechny usazeniny a čistění pískem je nepříjemné a poškozuje povrch toalety. Tím následné dochází k vyšší tvorbě usazenin na poškozených místech.

Ideální čistič by měl tedy odstranit špínu i usazeniny vodního kamene, odstranit bakterie a dokonale vyčistit toaletu i pod okrajem mísy. Společnost Henkel vyvinula a jako první uvedla na český trh produkt, který splní všechny tyto požadavky. Je to Bref aktivní WC pěna. Ojedinělá technologie je založená na aktivní pěně, která po aplikaci na znečistěný povrch pod okrajem toalety nabere na objemu jako pěnové tužidlo na vlasy, přilehne na usazeninu špíny nebo vodního kamene a efektivně ji odstraní. Aktivní pěna spolehlivě ničí bakterie a zanechává na čištěném povrchu vysoký lesk. Znamená tak konec namáhavému drhnutí toalet a používání agresivních kyselin na rozpouštění usazenin.
Aktivní WC pěna Bref už několik měsíců zaznamenává úspěchy na trzích ve většině evropských států. Například v Belgii byl v prosinci 2000 podíl pěny na trhu po třech měsících od uvedení 13,4 %. V sousedním Rakousku dosáhla pěna po 11 týdnech od uvedení na trh rekordní 19,1% podíl na trhu. Podle spotřebitelských testů má nový prostředek velkou šanci i u českých zákazníků. Po vyzkoušení až 86% lidí ocenilo jeho pěnovou konzistenci, která je unikátní na trhu s čistícími prostředky, 81% vyjádřilo spokojenost s jeho jednoduchým použitím a 84% dotazovaných s jeho příjemnou vůní.
Nový komentář
Komentáře
nemusim met vse
na curbes pouzij domestos a asi by jsi mel vedet jakou mas vodu, asi tvrdou, kdyz se ti tam usazuje bordel..koukni se na www.zadnyvodnikamen.cz a tam podle psč to zjistis!!
curbes v toalete(asi z trubek), jak na to??
Ťapina: spíše byl prolém v tom, že ona je lékařka a lékaři mají podobnou reklamu zakázanou...
Ťapina: prachy nesmrdí, asi tak... někomu
Andula: Mně taky a navíc nechápu, jak se mohla tak zaprodat.
Brefu nevěřím, Suralová je mi nesympatická.
Tu pěnu mám. Čistí, ale ty nejzarputilejší usazeniny se udrží.
Pěnu Bref jsem ještě nezkoušela, jen aktivní gel. Ubrousky na sklo téhle značky neznám vůbec.
Já s brefem taky žádné extra super zkušenosti nemám, aspoň co se týče toho na wc, koupelnový je fajn a ten aktivní gel taky. A nejlepší jsou ty ubrousky na sklo.