Najít si k sobě ten správný protějšek není snadné v žádném věku. Jedno je však jisté, čím víc křížků máte na krku, tím je hledání komplikovanější… Ať už jste zvyklá řídit se instinktem, nebo rozumem, stane se, že jednoho dne vaše stará láska zrezaví (nebo uteče za jinou) a vy se znova ocitáte na startovní čáře. Chtělo by to chlapa - ale kde vzít a nekrást? Rozhlížíte se kolem sebe a najednou zjišťujete, že revír je už značně vypleněný, pořádné kousky už jsou dávno uloveny a okroužkovány a vaše nároky na „ideálního muže“ za léta zkušeností slušně zbytněly. Co teď?
Kecalové a dohazovačky dneska už moc neletí, ale seznamovacích agentur jako naseto. I dnes, v době internetových seznamek, existuje klasika v podobě vyplnění dotazníku a následného „hození Jáchyma do stroje“, výsledkem čehož je seznam vašich potenciálních ideálních partnerů z databáze agentury. Jenže můžou strohá data, mnohdy ještě poněkud poupravená samotnými seznámeníchtivci, stačit k tomu, aby se ve vašem životě objevil skutenčně ten pravý? Kolik setkání musíte absolvovat, než vás to přestane bavit (to v horším případě), nebo než se najde ON (to v případě ideálním)?
Navíc nejde obvykle o legraci levnou. Některé agentury sice ženám účtují menší částky (případně je registrují zdarma), přesto se poplatky za seznamovací služby prostřednictvím počítače pohybují v řádu stokorun až tisícikorun. To ale není nic proti sumám, které jsou někteří lidé ochotni vrazit do nové lásky v zahraničí. Například v USA dají zazobaní klienti i desetitisíce dolarů za to, aby pomohli Amorovi v jeho nelehké práci a sobě k novému životnímu partnerovi. I tak ale nemají jisté, že to bude skutečně trefa do černého. Jedna čtyřicetiletá americká dáma v březnu zažalovala floridskou seznamovací agenturu Heleny Amram za podvodné chování, nedodržení smlouvy a klamavé jednání. Stěžuje si, že ačkoliv zaplatila celých 20 000 dolarů za to, že jí agentura zprostředkuje „šťastný a dlouhodobý vztah s mužem toho nejvyššího kalibru“, na smluvené schůzky se dostavili pouze zoufalci, kteří nosí tupé a mají sexuální potíže. Rozhořčené klientce prý bylo slíbeno, že kandidáti na jejího partnera budou pozváni na pohovor s lékaři a psychology, aby byl zajištěn skutečně vynikající výsledek výběru. Místo toho však údajně proběhl pouze jednoduchý počítačový proces, který „vyplivnul“ seznam případných kandidátů, kteří jakž takž odpovídali zadaným kritériím… Když si prý klientka stěžovala v agentuře, ukázala jí majitelka fotografie mladých a krásných žen se slovy „To je vaše konkurence…“ Tato impertinence byla zřejmě pro movitou dámu poslední kapkou, a tak se obrátila na soud. Žalovaná strana se ohrazuje, že všechno bylo v pořádku a že je zmíněná paní extrémně vybíravá…

Zkoušely jste se někdy seznamovat prostřednictvím agentury? Kolik peněz jste ochotné dát za jméno a telefon „ideálního“ partnera? Napište svoje názory a zkušenosti!
TÉMATA:
LÁSKA A VZTAHY