
Advokátní kancelář Mgr. Jiří Žák poskytuje komplexní právní služby obchodním společnostem i jednotlivcům, zejména se zaměřuje na obchodní a občanské právo. Zaměstnanci advokátní kanceláře zastupují klienty před soudy, správními úřady a rozhodčími orgány, zajišťují právní služby při zakládání a přeměnách obchodních společností včetně obstarání zápisů do obchodního rejstříku, vymáhání pohledávek a veškeré smluvní agendy.
Stálým klientům advokátní kancelář Mgr. Jiří Žák poskytuje komplexní právní servis, tedy i právní služby v oblasti pracovního, rodinného a trestního práva. Při své činnosti využívá znalostí a zkušeností svých interních i externích spolupracovníků tj. auditorů, účetních a daňových poradců včetně různých odborných firem, soudních znalců a tlumočníků. Vzhledem k jazykovým znalostem zaměstnanců poskytuje kancelář také právní zastoupení klientů v kauzách se zahraničním právem.
Právní on-line poradna Ženy-in, ve které bude na vaše otázky odpovídat Mgr. Jiří Žák, startuje právě DNES!
Nový komentář
Komentáře
Mně osobně pomohla firma EURO INKASNÍ, měli jsme s manželem problém s neplatičem nájmu, vymáhání pohledávek pro nás bylo velmi obtížné, ale s její pomocí se vše hladce a hlavně rychle vyřešilo.
Tahle poradna taky zmizela, co?
Zajímalo by mě,zda musí můj manžel v případě rozvodu opustit náš byt. Bydlíme v rodinném domku u mých rodičů /2 bytové jednotky/.Já v domku bydlím s rodiči od mládí a muž se přistěhoval a rodiče mu povolili trvalé bydliště. Teď chce v případě rozvodu zajistit jiný byt.
To je bezva! Už párkrát mi to celkem chybělo...
Mám takový problém.Objednali jsme si sedací soupravu v Asku.Zaplatili jsme jí celou.Měla být k dodání do šesti týdnů(40tý týden v roce)a do dneška nebyli schopni nám jí dodat.Ny ní čekáme již 10tý týden(je 44 týden)Minule nám slíbili jako omluvu,že nám vrátí peníze za dopravu a 5% z ceny.Neustále to posouvají o 2 týdny.V případě,že zakázku zrušíme je storno poplatek 25%.Nevíme jestli jsme v právu.Můžete nám poradit,jak máme postupovat v této situaci?
Děkuji
Mám takový problém.Objednali jsme si sedací soupravu v Asku.Zaplatili jsme jí celou.Měla být k dodání do šesti týdnů(40tý týden v roce)a do dneška nebyli schopni nám jí dodat.Ny ní čekáme již 10tý týden(je 44 týden)Minule nám slíbili jako omluvu,že nám vrátí peníze za dopravu a 5% z ceny.Neustále to posouvají o 2 týdny.V případě,že zakázku zrušíme je storno poplatek 25%.Nevíme jestli jsme v právu.Můžete nám poradit,jak máme postupovat v této situaci?
Děkuji
No to je fakt dobrej a praktickej nápad
určitě ji využiju, hlavně asi z hlediska zaměstnanavatel - zaměstnanec