Když se řekne mojebanka...
Když se řekne mojebanka...

Čas jsou, jak známo, peníze a snad každý si dokážeme představit, že dobu strávenou u bankovních přepážek bychom mohli využít jinak a především daleko příjemněji. Pokud někdo podniká, provozuje malý obchod, restauraci nebo kosmetický salón, banku navštěvuje hned několikrát týdně. Nebo se vracíte z práce a místo návštěvy pobočky potřebujete spíš nakoupit, stavit se v kadeřnictví, u přítelkyně, vyzkoušet nové fitcentrum, případně se připravit na večerní koncert nebo divadelní představení.
Co takhle účet, ke kterému bychom měli přístup, kdykoli si vzpomeneme, a který bychom mohli spravovat v pohodlí domova nebo kanceláře?
Řešení se jmenuje
mojebanka a nepotřebujete nic víc, než běžný korunový účet vedený v Komerční bance, počítač s připojením k internetu a smlouvu s osobním certifikátem, který garantuje bezpečí vašich finančních prostředků. Stačí, když si na adrese
www.mojebanka.cz vyzvednete certifikační formulář, vyplníte požadované údaje a v pobočce banky podepíšete smlouvu o využívání služby.

Se službou
mojebanka potom můžete snadno - čtyřiadvacet hodin denně a sedm dní v týdnu - kontrolovat zůstatky účtu, sledovat všechny prováděné platby, podle potřeby získávat bankovní výpisy, vydávat příkazy k úhradě nebo inkasu. Ještě větší výhody navíc získáte, pokud budete službu
mojebanka využívat společně s Expresní linkou Komerční banky. V takovém případě budete totiž sledovat zůstatky a zadávat, měnit nebo rušit trvalé platební příkazy přímo z mobilního telefonu. Všechno velmi jednoduše, úplně bezpečně a s veškerým komfortem. Spolehlivý provoz služby přitom zajišťují nejmodernější bezpečnostní systémy a především unikátní elektronický podpis, kterým potvrzujete každou transakci a který garantuje důvěrnost, nedotknutelnost a bezpečnost vašeho účtu. Určitě není náhoda, že službu
mojebanka si v průběhu několika měsíců vybralo přes čtvrt milionu spokojených klientů Komerční banky! Snadno si spočítali, kolik času stráví v průměru u bankovních přepážek, a s jakými dalšími výhodami mohou v případě nové internetové služby počítat.
Další, podobnější informace ke službě mojebanka získáte v kterékoli pobočce Komerční banky, na bezplatné telefonní lince 0800 111055 nebo na www.mojebanka.cz.
Nový komentář
Komentáře
To já jsem před nedávnem banku vyměnil. Na https://www.duofinance.cz/bonusy-za-zalozeni-uctu jsem totiž zjistil, že mBank nabízí vedení účtu zdarma a navíc za založení nabízí i peněžní bonus. To byly oproti mé bance velmi výhodné podmínky, a tak jsem neváhal ani minutu.
jj, moje banka je naprosto super služba, děkuji za ni
Já budu asi brzy banku měnit eBanka je na mě moc drahá, tak nevím kam.
Moje banka je eBanka, jsem s ni spokojena, menit to neminim.
Mojebanka - znám, používala jsem.
mojeBANKA...můjSTROŽOK