Čas jsou, jak známo, peníze a snad každý si dokážeme představit, že dobu strávenou u bankovních přepážek bychom mohli využít jinak a především daleko příjemněji. Pokud někdo podniká, provozuje malý obchod, restauraci nebo kosmetický salón, banku navštěvuje hned několikrát týdně. Nebo se vracíte z práce a místo návštěvy pobočky potřebujete spíš nakoupit, stavit se v kadeřnictví, u přítelkyně, vyzkoušet nové fitcentrum, případně se připravit na večerní koncert nebo divadelní představení.

Co takhle účet, ke kterému bychom měli přístup, kdykoli si vzpomeneme, a který bychom mohli spravovat v pohodlí domova nebo kanceláře?
Řešení se jmenuje mojebanka a nepotřebujete nic víc, než běžný korunový účet vedený v Komerční bance, počítač s připojením k internetu a smlouvu s osobním certifikátem, který garantuje bezpečí vašich finančních prostředků. Stačí, když si na adrese www.mojebanka.cz vyzvednete certifikační formulář, vyplníte požadované údaje a v pobočce banky podepíšete smlouvu o využívání služby.
Se službou mojebanka potom můžete snadno - čtyřiadvacet hodin denně a sedm dní v týdnu - kontrolovat zůstatky účtu, sledovat všechny prováděné platby, podle potřeby získávat bankovní výpisy, vydávat příkazy k úhradě nebo inkasu. Ještě větší výhody navíc získáte, pokud budete službu mojebanka využívat společně s Expresní linkou Komerční banky. V takovém případě budete totiž sledovat zůstatky a zadávat, měnit nebo rušit trvalé platební příkazy přímo z mobilního telefonu. Všechno velmi jednoduše, úplně bezpečně a s veškerým komfortem. Spolehlivý provoz služby přitom zajišťují nejmodernější bezpečnostní systémy a především unikátní elektronický podpis, kterým potvrzujete každou transakci a který garantuje důvěrnost, nedotknutelnost a bezpečnost vašeho účtu. Určitě není náhoda, že službu mojebanka si v průběhu několika měsíců vybralo přes čtvrt milionu spokojených klientů Komerční banky! Snadno si spočítali, kolik času stráví v průměru u bankovních přepážek, a s jakými dalšími výhodami mohou v případě nové internetové služby počítat.

Další, podobnější informace ke službě mojebanka získáte v kterékoli pobočce Komerční banky, na bezplatné telefonní lince 0800 111055 nebo na www.mojebanka.cz.
TÉMATA:
DŮM A BYT