Móda vleze všude a tak se nevyhnula ani motorismu. Zatímco naše prababičky řešily, co na hlavu, když se chystaly s pradědečkem na nedělní korzo, dnešní frajerky musí sakra přemýšlet, jak se vyfiknout například na výlet na motorce. Přílba je věc nejen užitečná, ale také velmi dobře využitelná pro předvedení dokonalé image. Motivy pruhů, kostek a blesků nechte chlapům a sama se příště na motoprojížďku vybavte podle posledního módního trendu. Přišel s ním světoznámý návrhář Trussardi a jedná se o přilbu s velmi sexy vzorem hadí kůže. Pokud vám ještě zbyde nějaká ta kačka, můžete celkovou image vyladit pomocí batůžku nebo bot ve stejném dezénu.

Jestli vám na motorce táhne na cemr, určitě se raději schováte do nějakého pohodlného vozítka. Jste-li individualistka a bydlíte ve městě, kde se jen stěží hledá místo k parkování, pak je autíčko SMART pro vás tím pravým. Je pravda, že se do něj kromě vás vejde už jen jeden člověk, ale menší nákup tam taky nějak natlačíte a hlavně budete vždy středem pozornosti. Na jeho výrobě se podílela automobilka DaimlerChrysler a hodinkárna Swatch a na evropském trhu za poslední dva roky láme rekordy. Zatímco v prvním roce výroby (1998) se jich prodalo jen 20 000, o rok později byla poptávka po Smartíkách čtyřnásobná a za první čtyři měsíce roku 2000 si miniauto koupilo 30 000 lidí! Nejvíc jde na dračku v Německu a v Itálii, možná proto, že tyhle země jsou proslulé mimořádně hustým automobilovým provozem a krušným hledáním parkovacích míst. Vznikají kluby „smartistů“, společenské akce a srazy a mluví se o tom, že tohle auto bude „Broukem“ příštího tisíciletí. Na trhu by se měl objevit kromě benzinové a diesel verze také cabriolet a prý se pracuje i na čtyřmístné variantě. Buďte IN a SMART!

TÉMATA:
ZDRAVÍ