
Jakými reklamními taháky chce vlastně automobilka v čele s Celine přitáhnout nové zákazníky? Celine by měla propagovat jak samotná auta na plakátech, tak by se měla zúčastňovat automobilových závodů jako jakási top-hosteska. Byla také složena speciální promo-píseň. Čtyřiatřicetiletá zpěvačka by měla z tříleté spolupráce vytěžit několik desítek milionů dolarů. „Už jsem dělala nějakou propagaci pro Chrysler před čtrnácti lety. Byla jsem konzultantka značky Chrysler v angličtině a ve francouzštině,“ řekla Dion britskému listu The Times. Když prý nedávno přišli zástupci automobilky za Celine znovu, cítila jako svou přirozenost kývnout.
Nová reklamní hvězda zapojí do kampaně i svojí rodinu, tedy manžela Reneho Angelila a synka Rene-Charlese Angelila. „Brzo budu kvůli kampani jezdit s praktickou rodinnou minidodávku, která by se měla stát součástí každé rodiny,“ lobbuje Celine. Víceprezident automobilky George Murphy si od Celine slibuje více než jen reklamu: „Dovedete si představit Celine, Reného a jejich dítě v jedné z našich minidodávek? Celine bude zpívat jednu ze svých balad a Amerika bude slzet! Nepochybně...“
Nový komentář
Komentáře
zpiva krasne rada si ji vzdy poslechnu
taky se mi libi jak zpiva,mam od ni snad vsechny CD,ale hubena je hrozne....