Milé čtenářky a čtenáři,
sedět před prázdným papírem je asi to nejtěžší, co mne právě mohlo potkat. Když jsem byla vyzvána redakcí Žena-in.cz k sepsání propagačního článku, abych tak představila naši začínající firmičku, popadl mě mírný děs. Obsahem by prý mělo být - proč jsme vůbec vznikly a proč podnikáme.
Tak tedy, o nápad zřídit azparfem.cz se zasloužila má nejlepší kamarádka a v současné době i společnice Jana. Poté co jsem opustila zaměstnání a přemýšlela, co dál.
Původní nápad zněl „parfumérii“. Po střízlivém zvážení především naší finanční situace mi bylo jasné, že nápad je to hezký, ale nereálný. A tak v zájmu snížení nákladů na minimum jsme se rozhodly pro obchod internetový. Samozřejmě s artiklem, který je nám oběma blízký a také, co si budeme nalhávat, „mnohdy“ i voní. A tak vznikl v březnu 2005 www.azparfem.cz.
Tehdy jsem zdaleka netušila, co mě čeká. Vše bylo růžové! Samozřejmě do doby prvních problémů, které patří k životu a podnikatelskému obzvlášť, ale nesmí vás to přijít moc draho. Nakonec jsme vše překonaly po vzoru "Co tě nezabije, to tě posílí…..
I po všech peripetiích, které jsme zdolávaly a zdoláváme, dnes vím, že zákazník je to nejdůležitější. Je to sice fráze, ale v našem obchodě to prostě platí. Z původního nápadu prodávat vůničky, jak jsme tomu obě s oblibou říkaly, se zrodil e-shop s poměrně rozsáhlým sortimentem nejen pro ženy.
Heslo zní, kvalita za přijatelnou cenu! A tak jsme zařadily do nabídky nádherné ručně malované šátky a šály, velice kvalitní manikúry značky Solingen nejen pro dámy a něco málo péče o tělo značky Bettyna Barty, které jsme nejprve vyzkoušely doslova na vlastní kůži a můžeme je tak s čistým svědomím doporučit.
Nyní se jen těšíme na Vaši návštěvu.
Jana Hrabová (vlevo), Jana Tichá (vpravo)
Nový komentář
Komentáře
odkaz nejde itevřít
Vůbec se mi nedařína stránky dostat
Vivian: Našla jsem ji teď na el-nino.cz.
Jednou jsem ji vyhrála v tombole na módní přehlídce a od té doby po ní toužím
Meander: tak jim písni, třeba ji můžou sehnat
Ach jo. Další prodejna parfémů, kde nemají mou milovanou Tocade.
Výborně!
..jinak hedvábný šátky moc pěkný
, sakra, proč já je dělám tak levně??
odmítá používat cokoli jiného...
bohužel nemáte Drakkar Noir od Guy Laroche, můj
a manikúra se píše manikúra, ne s kroužkovaným u..
TichaJ.: na webu, kde objednávám parfémy, normálně velikosti 30 ml mají.... teď jsem to právě ověřovala..
takže se to sem nejspíš dováží...
možná změnit dodavatele???
A kolik je poštovné, nemůžu to nikde najít?
Vypadá to úžasně
krásné šátky !
Nápad dobrý, jen mě na E-shopu chybí třídění podle značek a možná i podle objemu flakónu.
Držím palce !
Ještě: zrovna ty níže popsané v 30 ml v parfémkách dostanu normálně, navíc je nakupuju na minim. cenu v macru, ale co kdybych si vyhlídla jiný parfum, rozhodla se investovat i víc???
Konečně vhodný prostor pro můj problém: proč se na netu neseženou toaletní vody (parfumové vody) v 30 ml??? Já to pořád potřebuju tahat ssebou, od časného rána až do noci jsem mimo domov, pohybuju se dost pěšky + MHD, velké kabelky nemám ráda a do přecpaného metra jsou nevhodné a taky se mi tam "ztrácí" věci. Taková stovka je pro mě už zátěž k peněžence s dokladama, diáři, pár líčidlům, dvoum mobilům a dalšímu... Rada, že si to mám přelejvat, se mi nelíbí, mám pocit, že "přestřikováním" poškodím vůni... Tak jak??? I ve velkých parfémkách nemají VŠECHNO v 30 ml, jen pár značek, většina 100 nebo 75 a o netu nemluvím... Nejsem náročná ani bohatá, o ty nejdražší nestojím, klidně se spokojím se staršími modely (E.Arden - 5.th Avenue, Cerruti 1881 apod. - omlouvám se za špatný pravopis, moc se na názvy nekoukám