Milé čtenářky a čtenáři,

sedět před prázdným papírem je asi to nejtěžší, co mne právě mohlo potkat. Když jsem byla vyzvána redakcí Žena-in.cz k sepsání propagačního článku, abych tak představila naši začínající firmičku, popadl mě mírný děs. Obsahem by prý mělo být - proč jsme vůbec vznikly a proč podnikáme.

Tak tedy, o nápad zřídit azparfem.cz se zasloužila má nejlepší kamarádka a v současné době i společnice Jana. Poté co jsem opustila zaměstnání a přemýšlela, co dál.

Původní nápad zněl „parfumérii“. Po střízlivém zvážení především naší finanční situace mi bylo jasné, že nápad je to hezký, ale nereálný. A tak v zájmu snížení nákladů na minimum jsme se rozhodly pro obchod internetový. Samozřejmě s artiklem, který je nám oběma blízký a také, co si budeme nalhávat, „mnohdy“ i voní. A tak vznikl v březnu 2005 www.azparfem.cz.

Tehdy jsem zdaleka netušila, co mě čeká. Vše bylo růžové! Samozřejmě do doby prvních problémů, které patří k životu a podnikatelskému obzvlášť, ale nesmí vás to přijít moc draho. Nakonec  jsme vše překonaly po vzoru "Co tě nezabije, to tě posílí…..

I po všech peripetiích, které jsme zdolávaly a zdoláváme, dnes vím, že zákazník je to nejdůležitější. Je to sice fráze, ale v našem obchodě to prostě platí. Z původního nápadu prodávat vůničky, jak jsme tomu obě s oblibou říkaly, se zrodil e-shop s poměrně rozsáhlým sortimentem nejen pro ženy.

Heslo zní, kvalita za přijatelnou cenu! A tak jsme zařadily do nabídky nádherné ručně malované šátky a šály, velice kvalitní manikúry značky Solingen nejen pro dámy a něco málo péče o tělo značky Bettyna Barty, které jsme nejprve vyzkoušely  doslova na vlastní kůži a můžeme je tak s čistým svědomím doporučit.

Nyní se jen těšíme na Vaši návštěvu.

 

 

Jana Hrabová (vlevo), Jana Tichá (vpravo)

www.azparfem.cz

 

Reklama