Foto: Shutterstock

Posilovny jsou zavřené, ale cvičit doma jde bez problémů i doma. Zejména cviky, u kterých nepotřebujete sportovní náčiní. Stačí vám jen váha vlastního těla. Pro zpevnění zadku je potřeba cviky dělat pravidelně a ve více opakování. Samozřejmě samy víte, jak se svým tělem pracovat – začátku jsou pozvolné, jakmile přidáte, velmi brzy zvládnete větší zátěž.

Foto: Shutterstock

Vybrala jsem tři cviky, které zvládne každý a hlavně je můžete cvičit kdekoliv. Odměnou bude postupná změna – to je velmi motivační, když vidíte, jak se z povislého zadku tvaruje ten, o kterém sníte. 

Zakopávání nohou. Tento cvik mě baví – je jednoduchý a účinný. Střídám nohy, nejprve zvedám 10x levou, pak 10x pravou a to celé v několika opakování. Nezdá se to, ale za chvíli pěkně cítíte, jak vám pracují hýžďové svaly.

Foto: Klára Křížová

Klasické výpady. Tento cvik je při více opakování „pěkně hustej“ a mohou vás po něm bolet druhý den nohy a zadek, když to přeženete s opakováním. Je ale velmi dobrý pro zpevnění pozadí. Při cvičení dejte pozor, aby zadní noha byla v pravém úhlu – viz foto. Nohy střídejte, opakování zvolte podle své kondice.

Foto: Klára Křížová

Výživné zvedačky. Jednoduchý cvik můžete bez problémů cvičit doma. Já mám sice na fotce nohu na žebřině, ale můžete použít postel, židli, křeslo – je to jedno. Opět – střídejte nohy a opakování si nasaďte podle své kondice. Tento cvik vám také zpevní držení těla.

Foto: Klára Křížová

Naše články:

Reklama