Foto:  YouTube / Ad Hackers

Ve spolupráci s agenturou AdHackers a studiem MadeByDeus.com spouští webovou stránku pomocsousedum.cz a spolu s ní kampaň „Zachraň bábu, zachraň dědka“. Lidé si na těchto stránkách mohou stáhnout leták, vyplnit zde své jméno a telefon a vyvěsit ve své ulici, domě nebo kdekoliv poblíž svého bydliště a nabídnout tak seniorům pomoc s vyzvednutím léků, s nákupem apod.

„Kdybyste věděli, že v době koronaviru můžete zachránit život lidem ve vaší čtvrti, udělali byste to? Jasně, že jo. Jenom třeba nevíte jak na to. Zachraň bábu, zachraň dědka! Jestli nějakého seniora znáte a můžete mu zavolat, udělejte to. Spousta starých lidí sedí doma, ale dřív nebo později budou muset vyjít ven – nakoupit si, vyzvednout léky, nebo vynést koš. Udělejte to za ně,“ vyzývá oblíbený herec ve videu, které k této kampani natočil.



„Chceme, aby lidé aktivně pomáhali těm, kteří jsou v současné situaci tou nejohroženější skupinou, tedy seniorům.  Jde o to, že v tuhle chvíli je spousta ochotných dobrovolníků, ale nikdo se jim o pomoc nehlásí. Senioři povětšinou neumí zacházet s moderními technologiemi, proto je nezbytné dostat k nim informace takovým způsobem, jaký u nich funguje,“ vysvětluje herec dle Evropy 2 a rozhodně má pravdu. Po internetu koluje spousta nabídek, ale senioři se k nim nedostanou. Rozhodl se jít tedy na to jinou cestou.

Foto: pomocsousedum.cz

Reklama