Myslí si čtenářka Ivana. Reklama nás nutí kupovat věci, které používáme, ale i ty, které pak doma zahálí. Přečtěte si, jak má reklamu „zmáknutou“, ale také jak se nechala napálit a koupila nevhodné zboží.

Krásný den, už je to tu zas. Zvoní mi budík a mně nezbývá, než ho umlčet a jít do práce. Nejprve si vyčistím zuby. protože zubní pasta Perlička,to je pro mně jednička, načeš si uvědomím, že jsem se dosud nepřevlékla. Jdu si obléct můj oblíbený svetr...Ne není nový, je pouze vypraný v Perwolu. Ale k čemu je mi svetr, když mám takový hlad. Namažu si housku s nutellou, protože bez její energie bych nejspíše nezvládla den a k tomu si ještě přiberu Monte....Chutná přeci nejlépe! Odcházím do práce, zjišťuji, že prší. Kruci, řeknu si, zapomněla jsem si vzít Actimel. Teď budu mít oslabenou obranyschopnost organismu, můžu se jít klouzat Pak si ale vzpomenu na své ranní Granko a s pocitem, že ráno chutná nejlépe, vcházím do zaměstnání.

A tak žiju v reklamách. Koupila jsem sestře tlakoměr, stal se s ní hypochondr a stejně dlouho neměřil. Krokoměr nepočítal, čistika vzduchu se neosvědčila a vyhřívací deka více chladila, než hřála. Zdědila jí sestra, která je v přechodu a potřebuje zchladit.

Reklamy mě už nechávají chladnou.

Ivana

To chce reklamu neposlouchat, ignorovat, nebo hodně přemýšlet, jestli tu věc opravdu tak nutně potřebujeme

Tak to byl poslední příspěvek na dnešní téma a vy už se můžete jenom těšit na vyhlášení vítězky. Co myslíte, budete to právě vy?