Inspirován profesionály, designován pro domácnosti. To je hlavní poselství zbrusu nových kávovarů značky WMF. A to zcela bez nadsázky! Značka WMF patří k lídrům v oblasti profesionálních kávovarů již roku 1927. Své dlouholeté zkušenosti nyní transformovala právě do výroby prémiových domácích kávovarů, ve kterých se snoubí vytříbený design, vysoké nároky na kvalitu a záměr nabídnout napřekonatelný zážitek už jen z přípravy kávy. A co teprve první ochutnání… skutečný zážitek, který si prostoupí všemi smysly.
Kávovary WMF Perfection jsou doslova vyzbrojeny chytrými technologiemi, které přísně dohlíží na funkčnost každého jednotlivého komponentu. Jejich cílem je připravit dokonalý nápoj, který potěší smysly lahodnou chutí, oslní omamnou vůní a bude mít vždy tu správnou teplotu. Nejsou však pouze mistři ve výkonu, ale i v jednoduchosti ovládání. Manipulace s tímto kávovarem je naprosto snadná a údržba minimální. Při obsluze se budete radovat z velkého TFT barevného displeje, jehož povrch z tvrzeného skla vyzařuje luxus a eleganci. Ponořte se do nabídky a vyberte si přesně ten váš nápoj: podle svých preferencí můžete jednoduše nastavit velikost i intenzitu. Dokonce si můžete vytvořit vlastní profily s oblíbenými nápoji, abyste mohli své hosty potěšit právě tím, za čím se k vám tak rádi vrací.
Rozhodně vás potěší automatické čištění, které zajistí hygienickou bezpečnost a také plnohodnotnou funkčnost.Ta byla dokonce potvrzena nezávislým testovacím institutem TÜV, který dokládá bezpečnost a hygieničnost technického řešení.
WMF uvádí v tuto chvíli na trh dvě modelové řady 800 a 700 s pěti různými kávovary, které se liší barevným provedením, funkcionalitou a také dodatečným příslušenstvím. K dostání na českém trhu budou od června v distribuci obchodů Tefal Store či Home&Cook.
WMF spouští svou největší celosvětovou kampaň s hollywoodskou hvězdou Diane Kruger: nová éra pro prvotřídní požitek z kávy
Požitek z kávy ještě nikdy nebyl takovým potěšením pro smysly! S německo-americkou herečkou Diane Kruger si společnost WMF zajistila prvotřídní podporu pro uvedení své řady plně automatických kávovarů. To, co dělá z tohoto dua obzvláště silný tým, není jen intenzivní vášeň pro požitek z kávy všemi smysly, ale také sdílené uznání prvotřídní kvality a silného dědictví, stejně jako ikonického designu a individuálního požitku. „V Diane Kruger jsme našli perfektní osobu pro naši kampaň. Reprezentuje a ztělesňuje hodnoty naší značky v každém ohledu: charakterově nadčasová a elegantní, sofistikovaná a kosmopolitní, odvážná, ale přívětivá a vlídná. Diane Kruger poskytuje produktu silnou a široce uznávanou tvář a staví značku na prvotřídní úroveň,“ říká Kilian Manninger, prezident Consumer BU WMF GmbH. Diane Kruger si také velmi váží partnerství s tradiční německou značkou: „WMF je značka, kterou znám od dětství a kterou mám odjakživa spojenou s kvalitou a ikonickým designem. Proto jsem opravdu nadšená, že můžu být tváří kampaně WMF.“
Nový komentář