wi1.jpg
Hard seltzers patří v nápojovém průmyslu mezi nejnovější inovace. Jde o alkoholické nápoje vyráběné přirozeným procesem postupného kvašení cukru, ovoce nebo ječného sladu, v kombinaci s perlivou vodou a přírodní ovocnou příchutí. „Tato kategorie oslovuje zejména mladé dospělé lidi, kteří se nebojí zkoušet nové věci a klasické pivo se pro ně stává méně atraktivním. Wai Moment je o optimismu, umění se bavit a pozitivním přístupu ke každému okamžiku,“ uvádí manažerka značky Katarína Košťáliková ke kategorii, která oslovuje stále více konzumentů také v Evropě.
wi2.jpg
Pocit nikdy nekončícího léta

Název značky vznikl od slova wai, které v havajštině znamená voda. Prostřednictvím tří originálních variant, které jsou k dostání ve štíhlých plechovkách 0,33 l, přináší Wai Moment konzumentům pocit nikdy nekončícího léta. „Všechny verze jsou bez umělých barviv, konzervantů a sladidel. Obsahují přírodní aroma a v třetinkové plechovce je méně než 99 kalorií,“ popisuje Košťáliková s tím, že správný zážitek z novinky umocňuje HERO servírovací rituál. Wai Moment totiž chutná nejlépe vychlazený, podávaný na ledu spolu se sušeným ovocem či čerstvou mátou, které podtrhují ovocné tóny drinku.
wi3.jpg
Wai Moment bude od konce května k dostání v obchodech a řetězcích a od začátku června také ve vybraných barech a restauracích.

Více na Waimoment.com

Reklama