Proto nás oslovila Listopadová výzva: „30 minut pohybu denně“ a také jsme se připojili. Stačilo málo – stáhnou si aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a přispět tak na dobou věc. A pohyb, zejména v této stresové době je pro zdravý velmi důležitý. Projekt „Měníme cukrovku pohybem“ je sice spjatý s onemocněním cukrovky, protože pro tyto pacienty je pohyb opravdu velkým benefitem, ale může se zapojit každý.

Rádi dáváme našich čtenářkám tipy na různé aktivity spojené s pohybem. Proto nás oslovila Listopadová výzva: „30 minut pohybu denně“ a také jsme se připojili. Stačilo málo – stáhnout si aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a přispět tak na dobou věc. A pohyb, zejména v této stresové době, je pro zdraví velmi důležitý. I když má projekt „Měníme cukrovku pohybem“ v názvu cukrovku, zapojit se může každý. Do této chvíle to udělalo už téměř 700 lidí.

Proč tento projekt vznikl a co je jeho cílem?

Měníme cukrovku pohybem

Listopadový projekt „Měníme cukrovku pohybem“ je určený NEJEN pro diabetiky a jejich blízké. Je pro všechny, kdo se chtějí hýbat, vydat se na výlet, na procházky a splnit si svou výzvu – 30 minut pohybu denně.

Naše testování - Za naší redakci se do projektu zapojila Klára Křížová

Výzva k pohybu je pro mne vždy zajímavá. Stáhla jsem si tedy aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a zaregistrovala jsem se. Hned jsem si prohlédla, jaké tipy na výlety nabízí aplikace v mém okolí a rozhodla jsem se tam pro ostatní přidat i mé vlastní vyzkoušené trasy, protože jsou nenáročné a určitě se někomu dalšímu budou líbit.

Myslím si, že pohyb je pro zdraví velmi důležitý, i pro psychickou pohodu. Jen si to představte, i když je venku sychravo, když se vydáte na procházku do přírody, hned je vám po návratu domu líp. Vyvětráte se, protáhnete tělo, rozproudí se vám krev a tělo spaluje kalorie. Máte hned lepší náladu a pocit, že jste pro sebe něco udělali. Hýbat se aspoň 30 minut denně určitě zvládne každý a to i nyní na podzim. Pokud jste v práci, tak si můžete prodloužit cestu k domovu pěší chůzí. Nebo jít na nákup kousek pěšky. Sednout si na rotoped, pokud ho máte doma a půl hodiny šlapat do pedálů. Nejde o nějaké výkony, ale o prostý pohyb. Já jsem si naplánovala buď chůzi, nebo běh. Kdyby byla otevřené fitness centra nebo bazény, bylo by to skvělé, ale nejsou, tak si musím vystačit s tím, co je možné. Do procházky jsem zařadila i skákání přes švihadlo. To jsem nedělala celou dobu a měla jsem radost, že jsem se k tomu díky této výzvě zase vrátila. Myslím, že tento projekt je velmi inspirativní a pro lidi, co mají cukrovku, je důležité k pohybu najít motivaci. Pohyb je přínosný pro každého. A když se vám nechce hýbat, nevíte, kam vyrazit, tato aplikace vám určitě může pomoci.

Stáhněte si do telefonu aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a zvolte si hlavní výzvu připravenou pro váš kraj. Hýbejte se, plňte úkoly, přečtěte si více o diabetu a nechte se inspirovat tipy i recepty. Čas, který během měsíce listopadu strávíte pohybem, se bude sčítat s dalšími účastníky z vašeho kraje i z celé České republiky. Kolik času strávíme pohybem společně? Více informací i průběžné výsledky najdete na www.menimecukrovkupohybem.cz.

Jak se do projektu zapojit?

Stáhněte si do telefonu aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a zvolte si hlavní výzvu připravenou pro váš kraj. Hýbejte se, plňte úkoly, přečtěte si více o diabetu a nechte se inspirovat tipy i recepty. Čas, který během měsíce listopadu strávíte pohybem, se bude sčítat s dalšími účastníky z vašeho kraje i z celé České republiky. Kolik času strávíme pohybem společně? Více informací i průběžné výsledky najdete na www.menimecukrovkupohybem.cz.

Jak na to

  • Stáhněte si aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ v Google Play nebo v App Store
  • Zaznamenejte do aplikace jakoukoli pohybovou aktivitu
  • Při sportování se můžete vyfotit
  • Fotku vložte na menimecukrovkupohybem.cz, bude vám zaslána zpět i s logem projektu
  • Sdílejte své sportovní aktivity na sociálních sítích s hashtagem #menimecukrovkupohybem

Více na Menimecukrovkupohybem.cz

Reklama