Nebojí se ani pohoršení samotné královské rodiny a parlamentu, poněvadž za místo dobré pro milostné hrádky označila také královský park a prostranství kolem budovy parlamentu.
Reklamní kampaň s názvem „Objevte perly Osla“ představuje různá významná turistická místa, včetně parků, muzeí či náměstí.
Objekty vhodné pro milování jsou ve speciální mapě označeny bílými body.
Ředitel společnosti RFSU Tone-Berit Lintho uznává, že ačkoli je Norsko velmi liberální zemí, může jejich kampaň někoho pohoršit. Přesto doufá ve vítězství zdravého rozumu, smyslu pro humor a lásky.
Sex je podle Linthiho něco nádherného, co bychom si neměli odpírat.
Jeho kampaň s tímto tématem s humorem a nadsázkou koketuje a přitom zdůrazňuje, že bez kondomu by to nešlo.
„Myslím, že politici i královská rodina by se mohli z kampaně radovat. Je to vlastně tak
Společnost RFSU také zavedla exkluzivní kurýrní službu, která mladým lidem doručí kondomy kdykoliv tam, kam si to budou přát. Nový reklamní slogan bude znít: „Potřebuješ kondom? Zavolej nám!“
Nový komentář
Komentáře
Bože!
Milostné "hrádky"???
Snad "hráTky", ne?
No, pod hvězdičkama to má něco do sebe
Jo, napřed hvězdičky nad hlavou a potom v hlavě....
Na veřejnosti v přírodě ANO,ale prosím bez účasti veřejnosti-děs, kdyby ještě nedej bože někdo kibicoval...ale pod hvězdičkama je to romantika-vyzkoušejte!