Podobnou ponižující situaci, kdy před zrcadlem nepoznáváte samu sebe, zažila asi každá žena. Ale večer a v noci můžete přispět k tomu, aby to po ránu nebylo tak hrozné.

  • Odlíčení

Tohle by mělo být pro každou ženu pravidlo, přes které nejede vlak. Ať už jste jakkoli unavená, nikdy byste neměla jít do postele bez odlíčení. Vrstva make-upu a nečistot, které se během dne nalepily na vaši tvář, musí pryč. Jinak hrozí ucpávání pórů, tvorba pupínků a stárnutí pleti. Pokud máte pocit, že do koupelny už dnes opravdu nedojdete, mějte u postele alespoň čisticí ubrousky.

  • Oční krém

Boj s tmavými kruhy bude snazší, když budete pravidelně pečovat o oční okolí pomocí speciálních přípravků. Oční krémy je pomohou redukovat a zpomalí také tvorbu vrásek.

  • Balzám na rty

Hydrataci byste měla v noci dopřát nejen své pleti, ale také rtům, které se rovněž vysušují. Večer je ten pravý čas na to dopřát jim pořádnou dávku balzámu. Během spánku totiž pravděpodobně nebudete jíst ani se s nikým líbat.

  • I nohy potřebují péči

Blíží se období sandálů a na nevzhledné olupující se paty není hezký pohled. Další rituál, který můžete zařadit do své večerní pečující rutiny je, že si namažete chodidla pořádnou dávkou hydratačního krému a natáhnete si ponožky, takže se vaše nohy budou v průběhu noci vyživovat. 

  • Správná poloha

Prevencí vrásek a ranního pomačkaného obličeje je také správná poloha ve spánku. Nejlepší je logicky ležet na zádech, kdy se tvář nijak nemačká.

  • Zvlhčovač vzduchu

Zvlhčovače duchu ocení v domácnosti nejen alergici, ale také vaše pokožka. Zejména pokud se doma potýkáte se suchým vzduchem.

  • Pitný režim

Sklenice vody by u vaší postele neměla chybět. Tělo je potřeba hydratovat nejen zvenku, ale také zevnitř. Dostatek vody je důležitý po zdravě vypadající pleť.

  • Bez culíku

Drdoly a culíky na doma jsou sice velice pohodlné, ale neměla byste s nimi chodit do postele. Vlasová vlákna jsou v nich utažená, lámou se a poškozují. Navíc ráno po rozmotání budete mít na hlavě ptačí hnízdo, se kterým půjde jen těžko něco dělat. 

  • Prostředí na spaní

Na vašem vzhledu se samozřejmě zásadním způsobem odrazí i to, jak kvalitně jste spala. Prostředí vaší ložnice by mělo být klidné, tiché a tmavé.

  • Pozor na modré světlo

Před spaním byste neměla hledět do mobilu, na televizi ani na další zařízení, která vydávají modré světlo. Může totiž způsobovat problémy s usínáním.

Foto: Shutterstock

Reklama