Téma seznámení bylo zadáním naší soutěže spojené se značkou Mentos a s představením zábavných novinek Mentos Say Hello. Soutěžící měly napsat o svém vtipném či bláznivém seznámení. Vybrali jsme deset čtenářek a nyní se s vámi podělíme o prvních pět příběhů! Dalších pět si přečtete v následujícím článku. Děkujeme za milé příspěvky a těšíme se na další podobnou soutěž!

Bogape
Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít v životě to štěstí si zažít léto jako z románu. Na svůj letní románek jsem si musela počkat do roku 2013. V tom roce jsem na začátku ledna začala pracovat v jazykové škole, jako nezadaná jsem koukala kolem sebe, ale motýlci v břiše nepřicházeli a léto se rychlostí blesku blížilo. Když vtom mě oslovila šéfová, jaké mám plány na začátek července a pozvala mě, abych jela do Tater s partou jejích kamarádů, přičemž „ten“ jeden se vracel z ciziny a rád by někoho poznal. Její nabídka mě poprvé popudila, nelíbilo se mi, že moje šéfová mi chce někoho dohodit (přeci nejsem zoufalka) a potom se mi nepozdávalo, že dotyčný se vrací z ciziny. Z vlastních zkušeností cestovatelům moc nevěřím, nejsou to většinou lidé, kteří touží se usadit (já ano). Po přemlouvání slovo dalo slovo a já se do Tater s lidmi, které jsem neznala, nakonec vydala. Jela jsem tam s tím, že si užiji dovolenou, šéfce udělám radost a vše bude jako předtím. V hlavě mi jen běželo, že se stejně do nikoho nezakoukám a už vůbec ne do cestovatele. Přišel den D, parta mladých lidí byla moc fajn, sjížděli jsme se na nádraží a z celé skupinky jsme čekali na poslední auto – auto s cestovatelem. Když se otevřely dveře auta, podlomily se mi nohy. Vystoupil mladý, opálený, vysportovaný sympaťák, co se vrátil z Ameriky, kterou projel od severu na jih na kole. Přišel ke mně, představil se, podal mi ruku a s lehkým úsměvem řekl „ahoj, já jsem Ondřej“. Věděla jsem, že je zle, a měla jsem pocit, že jsem se do něj zamilovala už na tom šedivém nádraží (od té doby věřím v lásku na první pohled). V Tatrách jsme se oťukávali, hodně jsme si povídali a navzájem se seznamovali. Po příjezdu z Tater jsem se dočkala sms zprávy, ve které bylo i pozvání na kafe. Ani vteřinu jsem neváhala. S Ondrou jsme si prostě sedli. To léto 2013 bylo nezapomenutelné, krásné, plné lásky, motýlků v břiše a romantických chvil. Dodnes mám vůni toho léta v nose a nikdy na něj nezapomenu. Od tohoto léta uběhla spousta času a my letos oslavíme společné páté výročí. Za těch pět let jsme toho spolu hodně zvládli. Randili jsme, měli jsme vztah na dálku, přestěhovali jsme se do Prahy, vzali se, zplodili syna, plánujeme stavět domeček snů a návrat do našeho rodiště.

Díky limitované edici Mentos Say Hello se smajlíkem na každém bonbónu je potkávání nových lidí radost. Rozesmátý, s polibkem na rtech, překvapený, šibalsky mrkající, či s vyplazeným jazykem – kterého ze 34 smajlíků plných emocí si vylovíte tentokrát?
Mentolové Mint, ovocné Fruit nebo citrónové Lemonade – každý si přijde na své. Které „mentosky“ Vám chutnají nejvíce? Osvěžující Say Hello ve třech příchutích koupíte v široké distribuci za doporučenou cenu 17,90 Kč za 37,5g balení v typickém balení v ruličce. Více na https://www.mentos.cz/ a na https://www.facebook.com/MentosCZ/

Paperilla
Už to bude 8 let, co jsem se seznámila se svým nyní už manželem :-) Ale to bych předbíhala, vezmu to pěkně od začátku. Byl to úplně obyčejný pracovní den. Seděla jsem u PC a zpracovávala agendu, zvedala telefony a domlouvala termíny. Mezi tou kupou telefonů byl i „on“ s tím, že se zastaví u nás v budově pro podklady k prezentaci. Detailně jsem mu vysvětlila, kde nás najde, ve kterém patře sedím apod. Asi za půl hodinky vstoupí do naši „open office“ pán a tak nějak zvídavě se rozhlíží. Nedá mi to, pozdravím ho a zeptám se, jestli mu mohu nějak pomoct. Usměje se a řekne, že hledá paní Zemanovou a ukazuje mi její fotku z „intranetu“ (interní seznam zaměstnanců). Mrknu na fotku, na něj, na fotku, na něj a čekám, kdy se začne smát... hlavou mi běží „dělá si ze mě srandu?“... za chvilku vyslovím, to jsem já... Jemu ztuhne obličej a nechápavě těká očima z fotky na mě a zpět. Já se rozesměji a řeknu: „tak nevím, kde vypadám tak hrozně, že si nejsem podobná“. V ten moment se dáme oba do smíchu. On se omlouvá, že mě nepoznal a snaží se vše uvést na pravou míru, vlastně ani nemusí, protože je mi něčím moc sympatický a já jemu evidentně také. Vyřešíme potřebné pracovní záležitosti a rozloučíme se. Nějak ho nemohu dostat z hlavy a druhý den mě moc mile překvapí e-mail od něho s pozváním na kávu :-) Káva to nebyla jen jedna a po ní přišlo kino, společný víkend, dovolená, zásnuby, až po „ANO“ a výměnu prstýnků.

Antik
Bláznivé seznámení máme za sebou s manželem. Poznali jsme se při hraní World of Warcraft a po roce možná roce a půl jsme se rozhodli, že bez sebe nechceme být a rozhodli se poprvé sejít. Upozorňuji, že jsme nebyli žádní mladí puberťáci, ale dva studenti vysoké školy. Přijel za mnou skoro 400 km a hned na nádraží nastal problém, protože jsem čekala jinde než jsem měla a on spěchal tak, že prošel kolem a nevšiml si mě. Nakonec jsme se našli a strávili celé odpoledne a půlku noci potulováním kolem nádraží. Teď jsme spolu 8 let, máme dva syny a rok jsme manželé.

Nikol.er
Nejbláznivější seznámení asi bylo zatím s mou tchyní. Tehdy jsem ještě nevěděla, že to tedy má tchyně bude. Byla jsem s kamarádkou na skleničce a v restauraci jsme potkaly paní, která bavila celou restauraci. Postupně lidé odcházeli, a my seděli u jednoho stolu. Vyprávěla nám o svém porodu a já se mohla potrhat smíchy ze všech jejích historek. Říkala jsem si, že takhle střelenou ženskou jsem dlouho neviděla :D Druhý den jsem měla jet poprvé k přítelově mamince. Když nám otevřela ona, sedla jsem si na zadek :D

Gaj Verca
Bylo to nedaleko od mého domova. Spěchala jsem na trolejbus, pršelo a mě nenapadlo nic jiného, než si do práce vyrazit v lodičkách na vysokých podpatcích. Najednou jako bych zapomněla kam šlapu a podpatek se mi zasekl v kachličkách. A já se svalila přímo na chodník. V tom ke mě přišel tehdy cizí muž a pomohl mi vstát. Byl moc milí a laskavý. Ještě téhož večera jsme šli na první rande. Dnes je tomu deset let, co jsme manželé a máme dvě krásné děti.

Dalších pět vítězných příběhů si přečtete v následujícím článku.