Turnaj v samolodích:

  • Úterý 27. 3. 2018 : Tedyna
  • Středa 28. 3. 2018 : ivča2303
  • Čtvrtek 29. 3. 2018 : Paolo

Výherci získávají

Mixa hydratační péče 2v1

5ab8f660d8540obrazek.png

Hydratační péče 2v1 proti nedokonalostem s klinicky prokázanou účinností. Obohacena o čistící Zinc PCA a matující Silicate-S redukuje pupínky, stahuje póry a absorbuje přebytek kožního mazu po celý den.

Maybelline Master Prime (různé druhy)

5ab8f757ef5a0obrazek.png

První kompletní řada podkladových bází od Maybelline New York je tvořena pěti různými variantami, s jejichž pomocí skvěle zakryjete jakékoliv nedostatky pleti. Lehké složení na vodní bázi s aktivními složkami zaručí hladkou a sjednocenou pleť a umožňuje také samostatné použití bez následné vrsty make-upu pro efekt dokonale přirozené pleti.

                                                                                                                                                                                                             

Hledací soutěž:

  • Pátek 30. 3. 2018 : Ferdicek
  • Sobota a neděle 31. 3. - 1. 4. 2018 : vodilulu
  • Pondělí 2. 4. 2018 : Mikanna57

Zvláštní cena za věrnost: 1949

V balíčku se můžete těšit na:

  • Pátek: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella
  • Sobota a neděle: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella
  • Pondělí: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella

Zvláštní cena za věrnost (hledání ve všech dnech soutěže): karton Kinder Surprise (72 vajíček)!

kinderfinal.jpg

Nechte se inspirovat příběhem značky Kinder
Celé to začalo v roce 1968 v italském městečku Alba, kde dnes již legendární, po celém světě oblíbená značka Kinder spatřila světlo světa. A tak vzniklo něco převratného. Značka Kinder stvořila svět nápaditých a všemi vyhledávaných čokoládových výrobků, bez kterých si dětství nedokážou představit malí ani velcí. Neodolatelná chuť lahodného mléka a čokolády zabalená do jednotlivých malých porcí je přesně to, co všichni na Kinder milují – již 50 let!

„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.

K zásadním výrobkům této značky, která i dospělým navrací dětskou radost z maličkostí, patří například vajíčka s překvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate nebo Kinder Bueno a mnoho dalších pochoutek, které si získaly srdce milovníků této čokolády po celém světě. Přesto Kinder neusnulo na vavřínech a neustále rozšiřuje svou pestrou paletu výrobků novými, originálními produkty.

Příběh značky Kinder

  • Příběh značky Kinder začíná v roce 1968 v malém italském městě Alba. Právě zde se zrodila myšlenka, ze které vznikla značka Kinder, jak ji známe dnes. Michele Ferrero chtěl vytvořit čokoládu určenou pro děti, v níž bude více mléka a méně kakaa a kterou by milovaly děti i jejich maminky.
  • Od té doby značka Kinder přišla s recepturami oblíbenými u dětí i jejich rodičů, postavenými na všem dobrém, co mléko zabalené do malých porcí může nabídnout.
  • Výroba jedinečných výrobků je jen částí našeho příběhu. Od začátku je pro nás nejpodstatnější zaměření na rodinu, kvalitu a inovace.
  • V současné době je značka Kinder k dostání ve 125 zemích světa a je známá tím, že vnáší zpět do života veselou a svobodnou dětskou duši a inspiruje ke chvílím sounáležitosti dětí a jejich rodin.
  • V roce 2018 značka Kinder slaví 50. výročí s milovníky čokolády po celém světě.
Reklama