Už víte, kolik hostů zvete a kolik jich dorazí?
Vybrané místo pro hostinu musí umožnit nejen pohodlné sezení pro všechny, ale i společenskou zábavu, tanec a korzování, nikdo nesmí mít pocit stísněnosti. Kombinuje-li navíc zvolené místo vnitřní umístění i s příjemným venkovním sezením a možnost být i na čerstvém vzduchu, pak je to samozřejmě ideální.
Počasí ne vždy spolupracuje
Vše se samozřejmě odvíjí od ročního období, ve kterém bude svatba. Vnitřní místo pro svatební hostinu by mělo být v zimě příjemně vytopené, s možností vyjít na terasu nebo dvůr a nadýchat se čerstvého vzduchu nebo si zakouřit. V létě naopak oceníte klimatizaci vnitřních prostor.
Jde-li o venkovní sezení, pak se určitě hodí tzv. „mokrá varianta“ pro případ deště. Tu může představovat třeba zastřešená pergola.
Pomozte hostům najít místo
Každý host, který nebydlí v okolí svatební hostiny, určitě uvítá mapku místa, případně popis toho, jak a kudy se k němu dostane. A ne každý má možnost dopravit se na místo autem. Bývá velmi dobrým zvykem dopravit hosty na místo minimálně z nádraží.
Ubytování přímo v místě hostiny?
Tato varianta je samozřejmě ideální. Nikomu není příjemné se v nočních a ranních hodinách vracet domů nebo se vláčet do hotelu. Zároveň je vhodné, aby ubytování nabízelo určitý komfort a celkový zážitek z hostiny byl dokonalý.
Samozřejmě je-li hostů více, jsou mladší či outdoorovější, a chtějí přespat na místě, pomůže, když samotné místo umožňuje rozbalit si v blízkosti stan či přespat pod širákem. Najdete-li pro svatební hostinu romantické místo v přírodě, pak máte vyhráno.
Catering je klíčový
Zážitek ze svatební hostiny je přímo úměrný nabídce jídel, nápojů a celkové možnosti se dobře a v klidu najíst. Odehrává-li se svatební hostina v restauraci či hotelu, kde se očekává využití místní kuchyně, pak je samozřejmě jídlo zajištěno.
Velmi oblíbenou variantou však bývají tzv. cateringové služby. Tato varianta umožňuje jakkoli si seskládat svatební menu, i jídla a pití pro celý den i noc. Je však třeba zajistit si obsluhu, která na vše dohlíží a obsluhuje hosty. Takové místo pro hostinu by však mělo mít dostatek nádobí a ideálně i kvalitní kuchyni či bar.
Nebojte se na vše zeptat
V takovém případě vás nic nepřekvapí a veškeré svatební veselí proběhne v klidu a v dobré náladě.
Určitě je vhodné si zjistit, kdy musíte vše opustit a zda tam budete po dobu hostiny zcela sami. Zeptáte-li se, zda dané místo nabízí další služby a balíčky, možná tím ještě více zpestříte a okořeníte zábavu vašich hostů, třeba i těch nejmladších. Rozhodně včas řešte počet parkovacích míst. Máte kde promítat rodinná videa či záběry novomanželů z dětství? Není místo limitované okolím a nemusíte zbytečně brzy ubrat na hlučnosti a zábavě? Jsou na místě reproduktory a je tam místo pro hudebníky? Nebudou se tam nudit děti?
Báječný TIP na ideální místo pro svatební hostinu
Jak jsme v úvodu slíbili, zde je TIP na kouzelné místo nedaleko Prahy, které vám nabízí naprosté soukromí, klid a pohodu a myslí snad na vše, na co si vzpomenete.
Areál Cucovna je nadstandardně vybavené místo u lesa, kde lišky dávají dobrou noc, přitom pouhých 20 minut od Prahy.
Areál Cucovna prošel velmi náročnou rekonstrukcí a je připraven vám nabídnout nadstandardní servis, vlastního kuchaře, vlastní obsluhu výčepu a nadstandardně vybavené ubytování. V okolí Areálu Cucovna jsou pouze pole a lesy, takže zábava do ranních hodin u nás není žádný problém.
- 12 pohodlných postelí
- 2 luxusně vybavené apartmány s francouzským oknem do zahrady
- 2 nadstandardně vybavené kuchyně v ubytovací části
- 2 pokoje se sdílenou kuchyní
- 20 parkovacích míst
- 1 venkovní pergola pro 60 osob
- 50 osob se vejde do našeho sálu
- 1 bezedný bar
- 1 plně vybavená restaurační kuchyně v budově B
Ať už plánujete cokoli, nechte to na nich. Scénář každé akce bude citlivě navržen na míru vašim potřebám. Cucovna je ideální i pro školení nebo firemní event. Více informací o Areálu Cucovna naleznete na www.cucovna.cz
Nový komentář
Komentáře
Svatbu jsme plánovali rok dopředu. Rok dopředu jsme si zamluvili datum na radnici, v restauraci atd, 10 měsíců před jsme šli vybrat a objednat prstýnky, šaty jsem měla doma 9 měsíců dopředu, oznámení natisknuté půl roku předem atd... Raději vše včas, než pak řešit, že už termím není volný.