Vodafone v průběhu srpna jako první z operátorů nabídne českým zákazníkům sdílené tarify, které mohou rodinám či firmám výrazně snížit náklady na komunikaci. Díky novým Společným tarifům na míru bude moci celá rodina nebo firma sdílet jeden výhodný tarif s volitelným počtem volných minut a SMS, ze kterého může každý využít tolik jednotek, kolik daný měsíc potřebuje. Navíc si v rámci tohoto tarifu mohou členové rodiny bez obav vzájemně telefonovat a posílat zprávy zadarmo. Pro dokonalou kontrolu nad výdaji za telefonování lze ve Společných tarifech na míru u každého čísla nastavit limit na množství provolaných minut ze společného balíčku.
„Mnoho rodin kvůli kontrole nákladů pořizuje svým dětem předplacené karty. V rámci Společného tarifu na míru může nyní každý z rodiny včetně dětí s předplacenkami volat a posílat SMS za ceny výhodného rodinného tarifu,“ popisuje nabídku Stephanie Jackson, ředitelka marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafonu a dodává: „Díky pokročilým nástrojům kontroly nákladů, na které se Vodafone dlouhodobě specializuje je zároveň velmi snadné udržet kontrolu nad celkovými výdaji rodiny za telefonování.“
Hlavní výhody Společného tarifu na míru:
- Všichni členové sdílejí jeden balíček výhodných minut / SMS
- Členové si za jeden paušál vzájemně volají a posílají zprávy ZDARMA
- Na každém čísle lze nastavit limit pro volání ze společných minut
- Do tarifu lze připojit i členy s předplacenkou
- Jedna faktura, dokonalý přehled o útratě a nástroje pro kontrolu výdajů
Nabídka je určena jak pro rodiny, tak pro menší firmy, nebo skupiny přátel. Jak už je u Vodafonu zvykem, nabídka je koncipována flexibilně, aby si většina zákazníků vybrala řešení na míru. K dispozici jsou ale i již přednastavené, cenově zvýhodněné sady rodinných tarifů včetně internetu v mobilu.
- Výše uvedený počet jednotek je zaváděcí a platí do konce října 2011.
- Vzájemné volání platí pro skupiny od dvou do pěti členů v síti Vodafone.
- Platí pro všechny firemní a nefiremní zákazníky bez smlouvy a firemní zákazníky se smlouvou do velikosti 5 SIM karet.
- V jednom Společném tarifu na míru mohou být vedena jak čísla na tarifu, tak na předplacené kartě.
- Cena za jednotku platí po vyčerpání volných jednotek v balíčku.
Vodafone připravil sdílené tarify i pro firemní klientelu. Jejich hlavní výhodou je možnost sdílení společného balíčku výhodných minut v rámci celé firmy, plus volání a SMSkování v rámci firmy zdarma. Každá SIM může mít navíc ke sdílený tarifům aktivované i další balíčky a každou SIM a její útratu lze individuálně nastavit.
Sdílené tarify pro podnikání:
- Platí pro firemní zákazníky se smlouvou od 5 do 50 SIM.
- Cena za jednotku platí po vyčerpání volných jednotek v balíčku
- Uvedené ceny u tarifů pro podnikání jsou bez DPH
Vodafone se při tvorbě nových tarifů inspiroval v cizině, sdílené tarify jsou populární například v Irsku, Řecku nebo USA.
Více informací o nabídce naleznete na www.vodafone.cz
Nový komentář
Komentáře
Ahoj já sem s mobil.cz spokojen. A to i s jejich internetem, který poskytují v rámci nabití alespon 200 za měsíc. Internet mam sice na 90% wifi ale když potřebuju něco rychle najit tak ten jejich mi bohatě stačí, jasny není to na koukaní videa ale tak to si projedu právě na te wifi.
átéčko — #9 ja s nima mam dobre zkusenosti, naopak jsou vetsinou vstricni a ochotni, asi si proste narazila na nejakeho moulu na tom centru pro volajici
átéčko — #10 nz
Lukáš Čejka — #6 zkusila jsem to hledat a otevřel se mi formulář pro dotaz, díky!
Lukáš Čejka — #6 Díky moc. Oni mi většinou z "péče" pak volají. Chtěla jsem požádat o slevu na ZTP/P pro syna. Měla jsem ji ale oni ji bez udání důvodu zrušili sami.
Požádala jsem tady znovu,ale řekli, že na ni nárok mám, ale právo ne. pak to tak zmotali, že jsem nevěděla, co po mě chtějí. Tak jsem řekla, že po 12 letech od nich odejdu. Paní ve sluchátku řekla, že jim to nevadí, že moc neprovolám...Tak jsem řekla, že oba synové mají u nich účty a také manžel má svůj podnikatelský u nich a to že už by vadit mohlo, ale když jim to nevadí....
Manžel chtěl skutečně od Vodafonu odejít. Synovi volali a nabídli mu lepší tarif se slevou. Mně dali nějakou slevu po dobu než vyřeší, zda mi dají slevu na ZTP/P. Musela jsem telefon přepsat na syna, aby to šlo uskutečnit, ale nevím, jestli sleva bude.
Ale paní z péče o zákazníka mi několikrát zdůraznila, že si váží zákazníků, kteří u nich jsou již tak dlouho...tak uvidíme!
o Vodafonu nechci už ani slyšet, dlužili mi peníze víc jak 6 měsíců
denkas — #2 že jo, já taky...
átéčko — #5 muzes napsat na pece@vodafone.cz nebo pouzit vyhledavani na http://pece.vodafone.cz
a kdyz rozkliknes vysledky vyhledavani a neni to to co si potrebovala tak kliknes na tlacitko ze ti to nepomohlo a asi u druhe nebo treti takto odmitnute odpovedi ti to otevre formular pro napsani dotazu na ktery si nenasla odpoved
denkas — #4 Já celkem jo, ale musím se vždy domluvit s někým rozumným. A těch je tam jako šafránu. Nikdo na ně nemá mail. Telefonem, pokud se člověk dovolá, se nedostani k tomu člověku, ke Kterému chci. Pokud jim chceš něco poslat, vyloudíš faxové číslo...
átéčko — #3 já ,že to je v novinkách! tak sem myslela něco vtipného a tarifách pohřebních

Jo a s vodafonem taky nejsem nijak spokojená!! Ale to si asi nevyberem!
denkas — #2 vodfon nám dnes nic nepřináší. Škoda
Jéé ,já myslela ,že "vodfon" nám přináší nějaký novinky tarifů!!
a to si má dát nohu za krk? Vodafon mám a mám s nima úořád problémy. zavolám tam anež se dostanu na řadu, mám vybitý mobil. když se konečně dovolám, tak si člověk na druhé straně neví rady, tak potichu zavěsí....
Když jim řeknu, že od nich odejdu, řeknou tak jo a popřejí mi hezký den.
pak zavolá od nich někdo jiný a ptá se, jestli si to nechci rozmyslet...že by mi dali slevu.
A tak to s nima mám 12 let....