Foto: Shutterstock
Jet na dovolenou s cestovní kanceláří má své výhody především v tom, že se o většinu věcí postarají za vás a vy si zkrátka můžete užít nerušenou dovolenou a odpočinout si. Ale i když je často vše ze strany hotelu, destinace i cestovní kanceláře v pořádku, čas od času se najdou tací, kteří najdou něco, na co si stěžovat.
„Přes 99 % zákazníků naší cestovní kanceláře je se zájezdem spokojeno a velká část s kanceláří létá na dovolené opakovaně. Přesto jsme zaznamenali i několik kuriózních a vtipných reklamací. Je to někdy opravdu humorné a k neuvěření,“ říká expertka na cestování a obchodní ředitelka CK Blue Style Lenka Pátek.
„Zaznamenali jsme stížnosti na to, že je voda v moři moc slaná, že v něm plavou ryby, že hodně fouká vítr nebo prší a že na recepci nemluví česky. Ale asi vede to, že v zahraniční v restauracích při all inclusive nevaří tradiční česká jídla, jakými jsou svíčková a knedlo vepř zelo, v televizi nevysílají české programy nebo že v exotických destinacích žijí a po ulicích chodí místní obyvatelé odlišnější barvy pleti,“ směje se.
Že si lidé stěžují v zahraničí na bizarnosti, není však nic neobvyklého. Vždyť i u nás můžeme v hodnoceních na Googlu najít například negativní recenze na Karlův most, kde si turisté stěžují, že je to jen most z kamene se spoustou soch, že je příliš starý a je na něm hodně lidí. U Pražského hradu na TripAdvisoru zase najdeme recenze, kde si turista stěžuje, že jel špatnou tramvají a pak musel vystoupat moc schodů. A jiný zase píše, že žádný hrad neviděl, ale na místě se nachází kostel přeplněný turisty.
Zajímavé recenze na pražské památky na Googlu objevil i Janek Rubeš a na svém kanále Kluci z Prahy na to natočil poměrně úsměvné video. Ukazuje například recenzi, kde si někdo stěžuje, že ho hradní stráž ignorovala nebo, že orloj na Staroměstském náměstí jsou jenom hodiny.
Zdroje: expertka na cestování a obchodní ředitelka CK Blue Style Lenka Pátek, Recenze na Google u Karlova mostu, recenze na TripAdvisor u Pražského hradu, Kluci z Prahy
Nový komentář