Značka Vocílka garantuje maso ze špičkových chovů, výhradně českého původu a ve stoprocentní kvalitě již od roku 2011.

Masné produkty Vocílka mají od letošního roku rovněž garantovanou primární masnou složku českého původu. 

V nové komunikační kampani ke značce Vocílka se BILLA spojila s šéfkuchařem Janem Punčochářem, známým porotcem televizní soutěže Master Chef.

„Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu. Od roku 2020 se zavazujeme, že původ masa bude výhradně český nejen u masa, ale i všech masných produktů značky Vocílka,“ říká generální ředitel BILLA ČR,Jaroslaw Szczypka.

Tváří značky Vocílka se stává známý šéfkuchař a porotce populární kulinářské soutěže Master Chef Jan Punčochář. BILLA v nové komunikační kampani garantuje zákazníkovi, že maso pod značkou Vocílka pochází ze zvířete, které bylo v České republice narozeno, vykrmeno,  poraženo a následně i zpracováno. Masné výrobky značky Vocílka jsou nyní 100% české. Na všech obalech proto zákazníci najdou logo Česká potravina a Česká cechovní norma.

„Na českou klasiku je nejlepší české maso“, doporučuje šéfkuchař Jan Punčochář ve stejnojmenné kampani. Ta se prolíná napříč všemi komunikačními kanály formou televizních reklam, rádiové inzerce a tiskové reklamy, která přibližuje zákazníkům konkrétní  druhy masa a jejich benefity. Kampaň bude výrazně podpořena i online. Na sociálních sítích bude BILLA sdílet se zákazníky benefity jednotlivých produktů i šíři sortimentu, na jehož výběru se podílel právě známý šéfkuchař a majitel vyhlášené restaurace v Praze. Jan Punčochář navíc přidá rady a tipy, jak maso připravovat.

„Spojení Jana Punčocháře s naší privátní značkou Vocílka pro nás bylo jasnou volbou. Jan Punčochář je vynikající kuchař a jako majitel známé restaurace v Praze ví, jaké suroviny vybírat, aby zákazníkům nabídl to nejlepší. Jak potvrdil sám, maso a masné produkty Vocílka běžně nakupuje pro své domácí vaření. Jsme pyšní na to, že propojujeme nejúspěšnější českou privátní značku společnosti BILLA s jedním z nejúspěšnějších šéfkuchařů v České republice,“ říká marketingová ředitelka BILLA ČR Lucie Průšová.

Jan Punčochář natočil pro zákazníky sérii videoreceptů a vzdělávacích videí, kde se dělí o tipy, jak maso připravovat. Na sociálních sítích budou sledující moci soutěžit i o zajímavé ceny.

Recepty známého šéfkuchaře najdou zákazníci také na Gustoacademy.cz

Reklama