„Můj syn Honza začal se svou přítelkyní chodit před třemi lety a před rokem se vzali. Na jednu stranu jsem ráda, že je šťastný, ale na druhou stranu jsem smutná. Snacha mi nesedla, ale musím hrát komedii a přetvařovat se, aby k nám syn nepřestal jezdit,“ svěřuje se Pavla.

so1.jpg
Foto: Shutterstock

Předmětem její kritiky není jen snacha, ale i syn, který se jí před očima během tří let doslova proměnil. Podle Pavliných slov se z pohodového kluka, který nezkazil žádnou zábavu, stal usedlý muž. Přestože je mu sedmadvacet podle vzhledu i chování byste mu prý tipovali spíš o patnáct let víc.

„Vždycky to byl Honza, kdo vymýšlel nějakou zábavu, ať už to bylo třeba hloupé položení prdícího polštářku někomu na židli, nebo psaní přisprostlých písniček. Rád si vyrazil s kamarády, někdy se opil, že mu bylo druhý den děsně špatně. Oblékal se do pohodlné skejťácké módy, a vždycky to byl kluk do nepohody, co rád jezdil pod stan a nevadilo mu spát v chatě bez elektřiny a klasického záchodu. Jenže tohle všechno vzal čas a prsty v tom má jeho manželka,“ popisuje Pavla.

Manželka prý Honzovi mluví absolutně do všeho – od oblékání po jídlo. Musí nosit jen košile a společenské kalhoty. O víkendu má povolené tričko s límečkem a méně formální kalhoty, ale třeba takové kraťasy, ty si může vzít jen jednou ročně na dovolené v zahraničí. Jinak mu je manželka nedovoluje.

Změnil se nejen vzhledem, ale i chováním. Věci, kterým se dřív smál, mu přijdou trapné. Chová se pořád velmi formálně, skoro se nezasměje a pořád by prý diskutoval akorát o ekonomice, o akciích, politice a nemovitostech.

so2.jpg
Foto: Shutterstock

„Do stanu nebo na chatu už byl nejel, upřednostňuje totiž jen několikahvězdičkové hotely. Zkrátka se z něj stal snob skrz na skrz a pomalu, ale jistě jsme ztratili společnou řeč. Je mi to strašně líto a vím, že je za všechno zodpovědná jeho manželka, kterou poslouchá jako pejsek. Jenže proti Martičce se nesmí nic říct, to by byl oheň na střeše. Chci zpátky toho rozverného kluka, co nezkazil žádnou legraci,“ stýská si Pavla.

Čtěte také:

Reklama