profimedia-0617211499.jpg
Foto: Profimedia

Vévodkyně z Cambridge je velkou zastánkyní fyzického i duševního zdraví a její životní styl to vše dokazuje. Vede opravdu rušný život, pomáhá britské královské rodině a je matkou tří krásných dětí. Nikdy si však ve svém nabitém programu nezapomene udělat volno, aby o sebe mohla pečovat a udržovat si zdravý životní styl. Její zdravá strava a cvičení jsou pro mnohé inspirací.

Podívejme se na její jídelníček

Kate si údajně dopřává stravu, která je plná plnohodnotných potravin s vysokým obsahem bílkovin, vitamínů a živin. Dopřává si stravu bohatou na antioxidanty, která ji udržuje aktivní po celý den.

Ráno ráda začíná smoothie a hvězdou jejího jídelníčku je ovoce a zelenina. Po posledním těhotenství začala dodržovat Dukanovu dietu. Dukanova dieta je typ redukční diety, kterou proslavil francouzský odborník na výživu Dr. Pierre Dukan ve své knize Neumím zhubnout. Dieta je založená na rozdělení do čtyř fází, první trvá 2–10 dnů, druhá 14 dnů, třetí podle toho, kolik jste zhubli, a čtvrtá se pak dodržuje trvale.

Jedná se o vysokoproteinovou a nízkosacharidovou dietu, která zahrnuje zdravé tuky, oleje, zeleninu a bílkoviny. Vévodkyně tuto dietu nedodržuje dlouhodobě, ale jen ve chvíli, kdy potřebuje zhubnout. Do jejího stálého jídelníčku jinak patří různé druhy ovoce a zeleniny s vysokým obsahem antioxidantů, ranní i odpolední smoothies obsahující spirulinu, kapustu, matchu, špenát, hlávkový salát, koriandr a borůvky.

shutterstock-272431886.jpg
Foto: Shutterstock

Málo nebo vůbec žádné mléčné výrobky

Podle zpráv nejraději konzumuje mandlové mléko s lesními plody jako svačinu. Dává přednost syrovým pokrmům, jako jsou melounové saláty, gazpacho, bobule goji, tabbouleh a ceviche, které mají nejen výživové účinky, ale mohou vám pomoci i se zdravím vaší pleti. Dává přednost domácímu jídlu před restauracemi a je milovnicí pečeného kuřete, kari a polévek.

Nejenže dodržuje přísný dietní plán, ale také si najde čas na cvičení. Bez ohledu na svůj nabitý program si ráda zacvičí ve společnosti své sestry. 

Plán cvičení

Její láska ke cvičení se datuje od dob, kdy se na univerzitě věnovala veslování, plavání a tenisu. Jak Kate, tak její sestra Pippa jsou fanynkami běhání a cvičení v přírodě. Ráda také hraje tenis a hokej. Nejenže jí aktivity pomáhají zpevnit tělo, ale také zvyšují kapacitu plic a koordinaci. Vždy si nezapomene vyhradit hodinu na cvičení pilates a kardia. Vévodkyně z Cambridge má ráda i jógu, která jí pomáhá zbavit se stresu a odreagovat se. Jóga navíc člověka nejen uklidňuje, ale také posiluje svaly.

Zdroj informací: Health, Women´s Health, Vogue

Reklama