Při překonání každodenních výzev vynakládají malé děti nesmírné úsilí a odhodlanost. Učí se lézt, pak se pokouší posadit, postavit a jedním z největších sportovních výkonů je zvládnutí chůze. Potom již následuje zdolávání nesčetných překážek, které je čekají při objevování světa kolem. Děti se při jejich překonávání stávají opravdovými šampiony. Pampers, nejprodávanější značka dětských plenek na světě, projevuje uznání úsilí dětí na celém světě a nabízí rodičům dokonale padnoucí plenky, které pomáhají dětem si hrát. Nyní značka Pampers také shromáždila data z nejrůznějších průzkumů, která to dokazují. Věděli jste, že…

baby

  • Batole při lezení uleze stejně množství kroků, jaké ujde dospělý člověk za den.[i]
  • Lezoucí dítě se při pohybu k cíli hýbe 8krát více než dospělý, který míří na stejné místo.[ii]
  • Dítě, které se zrovna učí chodit, může za den udělat tolik kroků, kolik udělá maratonský běžec během závodu.[iii]
  • Děti mohou spadnout až 300krát, než se zvládnou postavit nebo začnou chodit.[iv]
  • Čtrnácti měsíční batole ujde najednou v průměru hry 190 kroků za minutu nebo 587 kroků za 16 minut, pokud má mezi fázemi hry čas na odpočinek (kde sedí, nebo si pouze hraje).[v]
  • Děti, které se naučily zrovna chodit, vynaloží stejné množství energie na udržení jejich nové aktivity jako dospělí při těchto aktivitách: běh na 2 hodiny při rychlosti 5 kilometrů v hodině, jízda na kole na dvě hodiny pří rychlosti 10 kilometrů v hodině, plavání volným způsobem na 2,5 hodiny, vzpírání na 2,75 hodiny.[vi]
  • Dítě, které se učí lézt, urazí najednou maximálně 7,5 – 10 centimetrů, ale zvládne se učit lézt několik hodin v kuse. Během několika týdnů je schopné snadno přelézt celou délku pokoje.[vii]
  • Jedenáctiměsíční dítě se zvládne batolit kolem postýlky, dokud nepadne vyčerpáním. Po krátkém odpočinku může začít znovu.[viii]
  • Chodící dítě může během dne ujít délku 29 fotbalových hřišť.[ix]
  • Noc zahrnující 10 hodin nerušeného spánku pomůže dítěti připravit se na další den plný her, ale také podpoří jeho celkový přirozený vývoj. Během spánku je mozek dítěte v plné aktivitě a zpracovává nabyté zkušenosti, podněty a nově naučené činnosti z předchozího dne.[x]

O plenkách Pampers Active Baby a čisticích ubrouscích Baby Fresh  

Pampers projevuje uznání jedinečnému nadšení dětí pro hru prostřednictvím plenek s prodyšnou, hebkou vnější vrstvou a s pružnými zapínacími pásky, které se přizpůsobí tvaru bříška dítěte. Nové extra absorpční zóny pomáhají urychlit odvádění vlhkosti, zatímco manžety okolo nožiček pomáhají poskytovat ochranu před protečením. Na plence děti navíc najdou zábavné obrázky zvířátek z farmy. Pro úžasnou dvojnásobnou péči o dětskou pokožku vyzkoušejte plenky Pampers Active Baby spolu s čisticími ubrousky Pampers Baby Fresh.  

Doporučená maloobchodní cena plenek Active Baby začíná na 299,- Kč a doporučená maloobchodních cena za 1 balení (64 ks) čisticích ubrousků Baby Fresh je 39,90 Kč. Maloobchodní ceny se mohou lišit. 

O Pampers® 

Pampers je ochranná známka společnosti Procter & Gamble (NY burza: PG) a její největší globální značka, zároveň je však i nejprodávanější značkou dětských plenek na světě. Výrobky Pampers jsou inspirovány dětmi. Více informací o Pampers a programech pro rodiče najdete na internetové stránce www.pampers.cz nebo na facebookové stránce http://www.facebook.com/pampers.cz.


[i] Adolph, K. (2002) “Learning to Keep Balance”.  Adv. Child Dev. Behav. 30,  pp. 1-4. Adolph, K. et al. (1998). “Learning To Crawl: Child Development, 69(5), pp 1299-1312.  

[ii] Adolph, K. et al. (1998). “Learning To Crawl: Child Development, 69(5), pp 1299-1312.  

[iii]  O’Malley, M. 1996, Normalization of temporal-distance parameter in pediatric gait, J. Biomechanics 29, pp.619-625.  

[iv] Leach, P. (2002), “babyhood”, pp.254; (American Academy of Pediatrics, 2009), “Caring For Your Baby and Young Child,” (5th ed, pp.288).

[v] Adolph, K. E. & Berger, S. E. (2005) Physicaland motor development. In M. H. Bornstein & M. E. Lamb (Eds.), Developmental science: An advanced textbook, 5th ed., pp. 223-281. Hillsdale, NJ: Erlbaum.

[vi] Dixon S. D., and Stein, M. T. (2000). “Encounters With Children.”  3rd ed., St. Louis, MO: Mosby, Inc.; USDA (2011) “Inside The Pyramid – How Many Calories Does Physical Activity Use?” www.mypyramid.gov

[vii] Kopp, C. B. (2003) “Baby Steps”, (2nd ed pp.123).  Owl Books.

[viii] Kopp, C. B. (2003)  “Baby Steps”, 2nd edition, Owl Books.

[ix] Adolph, K. E. & Berger, S. E. (2005). “Physical and motor development”. In M. H. Bornstein & M. E. Lamb (Eds.), Developmental science: An advanced textbook, (5th ed., pp. 223-281). Hillsdale, NJ: Erlbaum.

[x] American Academy of Pediatrics, 2009, “Caring For Your Baby And Young Child,” (5th edition, pp.288). Kohyama, Jun, 1998, Sleep as a Window on the Developing Brain, Mosby, Inc.

TÉMATA:
DĚTI