Má váš partner kníra a nebo dokonce vousy? Máte občas pocit, že mu zrovna nevoní? Pak vás určitě osloví nový olejíček na vousy od Burberry, který se prodává i v českých parfumeriích. Vousy jsou hned měkčí na dotek, vypadají zdravě a pěstěně.Navíc, když dáváte svému milému pusu, tak je to mnohem voňavější prožitek.
Helga Esteb / Shutterstock.com
Mr. Burberry – olej na vousy 30ml
Olej na vousy vůně Mr.Burberry inspirované Londýnem a ikonickým trenčkotem. Moderní vůně s klasicky britskou elegancí. Olej na vousy vyživuje a chrání. Vousy jsou měkčí na dotek a získávají zdravý a pěstěný vzhled. Navíc jim dodává příjemnou britskou vůni. Mr.Burberry je nejvýznamnější pánskou vůní Burberry roku 2016. Je inspirovaná ikonickým trenčkotem Burberry a městem Londýn. Městem plným velkých kontrastů a rozporů. Je současná, a přitom klasicky britská. Vyzařuje moderní a mužnou smyslnost.
Smyslná, bylinná a dřevitá toaletní voda Mr.Burberry mísí klasické tóny britského parfémářství s neočekávanými ingrediencemi. Současná, sofistikovaná a smyslná vůně se otevírá nótami křehkého a šťavnatého grapefruitu. Střižená svůdným základem zemitého vetiveru a kouřového dřeva guaiac.
- Hlava: grapefruit, pelyněk estragon, kardamom
- Srdce: březový list, olej z muškátového oříšku, cedrové dřevo
- Základ: vetiver, dřevo guaiac, santalové dřevo
Nový komentář
Komentáře
pana č.1 bych brala
gerda — #14 Samozřejmě to za dohadování nestojí. A ne každá věc, která nás zaujme a je prodejná je přeci reklama - takhle to hned brát, tak by nebylo co považovat za novinku bez podtextu. :)
Kristina Vodičková — #6A v čem bych měla být zklamaná?
Prostě je to jen nabídka kosmetického produktu, kterou nevyužiju.
Domnívala jsem se, že jde o reklamu, je to jinak. Nic se přece neděje a v podstatě to za řeč ani nestojí.
Kristina Vodičková — #12 OK, tak díky za informaci, a nepochybuju, že to voní dobře, podle popisu se to sice ne vždy odhadne, ale vůně obsahující santalové dřevo mi obvykle jsou sympatické.
Rikina — #11 Mě se váš přehled líbí :) Ano je to parfémový olej, takže jde hlavně o tu vůni a je spojená s péčí. Mr. Burberry je i jejich klasická vůně, kterou jsem již jako dárek jednou kupovala. Každý volí podle své peněženky a co se mu líbí, takže za mě toto a za vás něco jiného. ;)
Jo a ty oleje na vousy - ty, které znám - ty fungují jako třeba výživná maska na vlasy, nanesou se, nechají nějakou dobu působit, a pak se umejou. Nenechávají se na vousech furt. Proto se ptám, jestli tohle je myšleno tak, že se nanese a už to na vousech zůstane, že by to fungovalo spíš jako parfém.
Kristina Vodičková — #9 Cena je vyšší - oproti jiným běžně prodávaným olejům na vousy je čtyřnásobná. Pak ještě existují balzámy na vousy, vosky, pomády, šampony speciálně na vousy... náhodou mám poměrně přehled. Můj otec měl plnovous, manžel měl plnovous, dospělí synové si taky pěstovali vousy, a několik z mých příležitostných partnerů též. Mám ráda vousaté muže. A nebylo by mi líto dát za tuhle věc řekněme těch šest stovek, kdybych uznala, že mi to voní a vousy se neumastí, ale těch dvanáct, to je vážně moc.
To už člověk platí ne za obsah, ale jen za ten nápis na obalu.
Rikina — #7 Zkoušela jsem ho jen na rukou a lehce do vlasů a mastné nic nezůstalo. Cena je vyšší, ale to díky značce a té vůni - je opravdu krásná pánská. Ale chápu :)
A nejsou ty fousy pak mastné?
Jak slyším olejíček, tak mám představu čehosi lepivého, mastného a lesknoucího se. Mít chlap umaštěné vousy, tak ho teda líbat nebudu, i kdyby voněl nevím jak.
gerda — #1 Zklamu vás paní gerdo, tenhle produkt mě jednoduše zaujal v parfumerce a tak jsem si k němu našla podklady. A protože jsem takovou věc viděla poprvé, tak je to pro mě novinka. Mě zajímají nové věci ;)
reklamy jsou všude v médiích tak proč to řešit ? z něčeho žít musí - a hlavně platit naše výhry !
uuu — #2To nevím
. Ale soudný člověk podle odkazu musí poznat, o co jde a to mi kazí čtení. Podsouvání reklam už i do novinek.
užitečný olejíček
gerda — #1 Ale no tak, nekaž jim to, víš, kolik si musí zadavatelé reklamy připlatit za neuvedení upozornění, že se jedná o reklamu?
A nemělo by to být v komerční rubrice, když jde o nabídku zboží?