Toto významné ocenění rozhodlo o tom, že by se medovina původně určená pro domácí účely měla vyrábět na profesionální úrovni. Proto se včelař rozhodl spojit se s crowdfundingovým serverem HitHit. Díky němu chce vybrat 650 tisíc korun na nové filtrační zařízení.
  
Medovinu začal vyrábět v domácích podmínkách pro přátele a hlavně pro sebe. Dnes už má své dva včelíny, kromě třiceti tisíc litrů medoviny dělá i kvalitní med. Díky tomu se rozhodl svou medovinu oficiálně pojmenovat a dostat Geroge Bee ke všem lidem.
 
Aby mohl Jiří Bartoš svou medovinu distribuovat mezi širší veřejnost, musí pořídit technologicky vyspělejší zařízení na filtraci medoviny, díky němuž se prodlouží její životnost. Každá medovina obsahuje kvasné kultury, které v případě, že se dostatečně neodfiltrují, je nutné medovinu skladovat ve speciálních podmínkách a jen po určitou dobu. Při odstranění kvasných kultur už lze medovinu bez obav skladovat i při běžné pokojové teplotě. Díky tomu už bude možné ve větším objemu medovinu šířit ke koncovým zákazníkům a do gastronomických zařízení. 
“Naším cílem je udělat z medoviny prémiové kvalitní pití, které si jistě najde své příznivce. Abychom kvasné kultury z naší medoviny odstranili, je nutné pořídit kvalitní ale finančně nákladné filtrační zařízení,” říká Jiří Bartoš. O finanční pomoc s nákupem tohoto zařízení Jiří žádá všechny, kteří věří, že si tenhle staročeský nápoj zaslouží své místo v restauracích a obchodech.


 
Začátkem června proto spustil crownfoundingovou kampaň na portále HitHit, kde už ožil nejeden skvělý nápad. Na portále si přispěvatelé budou moci zvolit konkrétní výši příspěvku, za který mohou získat první lahve medoviny z nového filtračního zařízení, účast na degustačních večerech nebo si mohou třeba jen symbolicky adpotovat svou vlastní včelu. 

Více  o medovině najdete ZDE.

HitHit kampaň

Reklama