V domácnostech se uklízí, peče se cukroví, vánočními ozdobami se zdobí celý byt i stromeček a v tajnosti se nakupují a balí vánoční dárky. Vytváří se zkrátka ta nejhezčí vánoční atmosféra. A to vše pro to, aby byl Štědrý den dokonalý.

Co všechno se za onou štědrovečerní dokonalostí vlastně skrývá?
O Vánocích jsou velmi důležité tradice. Dodržujeme je všichni. Podle vánočního výzkumu realizovaného pro hypermarkety Globus, do kterého se zapojila tisícovka respondentů, je nejčastěji dodržovanou vánoční tradicí společná štědrovečerní večeře. Dodržuje ji na 90 % dotázaných. Na druhém a třetím místě je potom strojení stromečku a pečení cukroví. A jak by také ne. Všechny tyto činnosti se dělají společně s rodinou. A o tom jsou Vánoce především.
Nesmíme ale zapomínat na dárky, které dokážou rozzářit oči i tomu největšímu bručounovi. Co myslíte, jaké dárky si Češi přejí pod stromeček? Podle průzkumu si téměř polovina dotazovaných „napsala Ježíškovi“ o knížky. Zájem byl ale i o „měkké dárky“. Po těch zatoužilo 35 %. Pozadu nezůstaly ani kosmetika nebo parfémy. Naopak o velké hodnotné dary (auta nebo letenky) nikdo moc zájem neprojevil - pouze 4 % oslovených. Nejsme ale jen materialisti, z nehmotných přání nejčastěji zaznělo zdraví celé rodiny.

Kromě shánění dárků jsou ale Vánoce o dalších velkých a důkladně naplánovaných přípravách. Alfou a omegou všeho je nakupování. Dobrých 80 % Čechů se podle průzkumu nejvíc dívá na to, jestli jsou v obchodě dobré ceny. 78 % lidí ale zajímá i přehlednost obchodu, která je zejména při velkých nákupech velice důležitá. Nejlepší prostě je nakoupit všechno z nákupního seznamu na jednom místě. A co nás v obchodech nebaví? Více než tři čtvrtiny Čechů se neradi zasekávají v nekonečných frontách u pokladen a vadí jim nepříjemné prodavačky. 

Tomu se ale dá naštěstí vyhnout, ne vždycky je nutné přešlapovat dlouhé minuty v „kilometrové“ frontě. V některých obchodech lze využívat služeb samoobslužných pokladen, které šetří čas. Pohodlný je také samoobslužný systém Scan&Go v hypermarketech Globus. Tyto „pomocníčky“, které ocení každý zákazník nejenom o Vánocích, podle průzkumu využívá už 36 % lidí. 

Z průzkumu také vyplývá, že zákazníci rádi zkoušejí nové technologie, které nákupy urychlý a zpříjemní. Globus proto spustil aplikaci Můj Globus, která zákazníkům nákupy ještě více zjednoduší.
Mobilní Aplikace Můj Globus je vymyšlena tak, aby pomohla s celým nákupním procesem. Jedním z taháků aplikace je možnost sdíleného nákupního seznamu. Aplikace je také průvodcem při nákupu v hypermarketu, umí totiž řadit zboží v nákupním seznamu podle toho, jak je umístěno v regálech, a také se denně aktualizují ceny zboží. Díky aplikace je také možná správa svého účtu Globus Bonus včetně karty a kuponů, které půjde uplatit rovnou z displeje telefonu a také nabídne aktualizovanou podobu služby Scan&Go. Aplikace Můj Globus obsahuje i praktické informace o hypermarketech, jako jsou přehled akčního zboží, ceny pohonných hmot a služeb na čerpacích stanicích a třeba i denní menu restaurací Globus.

Postup, jak s aplikací Můj Globus v mobilu:

  • Stáhnout aplikaci (Google Play nebo AppStore)
  • Načíst kartu Globus Bonus a přihlásit se pomocí zaslaného kódu (jen jednou, aplikace v mobilu si pak už při dalších nákupech přihlášení pamatuje)
  • Načíst QR kód Scan&Go, který je k dispozici jak u vstupu na nákupní plochu, tak i na vnitřních plochách v hypermarketu. Nová aplikace navíc umožní začít nakupovat jen na základě aktivovaných lokačních služeb a lze jí tak používat kdykoli po vstupu do prodejní zóny hypermarketu.
  • Skenovat čárové kódy, nákup ideálně ukládat rovnou do tašky
  • U pokladny naskenovat kód pro ukončení nákupu a zaplatit jako u standardního Scan&Go nákupu.
Reklama