Ahoj všichni,
můj článek bude dneska o kolegyni z práce. V březnu si konečně po dvou měsících vybrala sedací soupravu, která by se jí líbila, a tak si ji objednala v ASKU. Doma pěkně vymalovala, aby jí to barevně ladilo vygruntovala byt a čekala až sedačka dorazí. Když přijeli a měli vynést sedačku a jedno křeslo do 5. patra, tak si musela vyslechnout jaký mají těžký život, a že to je určitě více pater než si zaplatila. Pak jí do bytu šli rovnou v botech od bahna na čistě vypraný světlý koberec, a když rozbalili křeslo, tak v něm byla díra a v gauči taky. Né aby si to hnedka odvezli zpátky! Nechali jí to tam, že se tam někdo staví to vyřešit. Nic se nedělo, tak kolegyně vše nafotila a poslal k reklamaci. No a teď minulý týden jí konečně dovezli novou sedací soupravu a tu starou si odvezli. Takže si chudák v reklamaci fakt pochodila od března do července. Nakonec jí to sice vyměnili, ale ty nervy se sedačkou co jí stála 40 tisíc.

Asi čím větší firma tak tím horší reklamace.
MartinaC


Já mám zkušenosti se Scontem. Jsou podobně hrozné, koupil jsem si u nich 3x a třikrát to byla reklamace, která se celkem táhla. Toho ztraceného času! Bude to znít jako neplacená reklama, ale v podstatě má cenu nakupovat nábytek buď jen od seveřanů nebo od té firmy, která má ve značce červenou pohovku. U těch jsem se nikdy nesekl!