Tato limitovaná sváteční edice získá v říjnu 2021 růžovou podobu typickou pro panenku Barbie. Odhalte svou osobnost a střídejte účesy od kudrnatých přes vlnité až po rovné vlasy či cokoli dalšího, co si vysníte – Barbie x SteamPod se přizpůsobí každé vaší náladě pro nekonečné množství looků.

mate.jpg

Společný přístup ke kráse na míru každé osobnosti

619f5491ad66dobrazek.pngBarbie a L’Oréal Professionnel Paris sdílejí podobné hodnoty a rozhodně neholdují jednotvárnosti. Obě značky vycházejí vstříc okamžitým zájmům věkové skupiny 18–35 let, která má v oblibě módní účesy a rozmanité looky.

Značka L’Oréal Professionnel Paris je už více než 110 let poháněna průkopnickým duchem a slouží kadeřníkům a vlasovým nadšencům po celém světě. SteamPod je už téměř 10 let první parní žehličkou, která dokáže narovnat či navlnit všechny typy vlasů s 2x rychlejším, 2x hladším výsledkem** a s menší mírou poškození***. Tato revoluční pomůcka se stala vyhledávaným technologickým výdobytkem všech kadeřnických fanoušků. Žehlička SteamPod umožňuje každému odhalit svou krásu, upravit všechny typy vlasů a posílit v každém to nejlepší.
Barbie už od roku 1959 inspiruje dívky k tomu, že mohou být, kým chtějí. Od princezny po prezidentku, od astronautky po zooložku. Barbie už prolomila všechny umělohmotné stropy a dnes nabízí nejrozmanitější produktovou řadu panenek na trhu s více než 170 různými řadami, z nichž si dívky mohou vybírat ze široké škály odstínů kůže, barvy očí, barvy a textury vlasů, tvarů těla a oblečení.

Obě tyto ikonické značky oslavují rozmanitost krásy a pohrávají si s looky tak, aby vystihly každou náladu. Influenceři fandí žehličce SteamPod: mění si účesy z rovných na vlnité a naopak v průměru jednou za 8 dní****. Sama Barbie je také módní influencerka: na Instagramu má 2,1 milionu sledujících.

Módní dědictví Barbie naplňuje potřeby vlasových nadšenců L’Oréal Professionnel Paris. Barbiina charakteristická růžová teď ozdobí nepostradatelnou a odborníky doporučovanou žehličku SteamPod svým odvážným výrazem radostné ženskosti.

Mezi ženami, které používají nástroje tepelného stylingu, je 56 % žen, které žehličku používají 2 až 3krát týdně, 70 % z nich má texturované vlasy* (vlnité, kudrnaté či krepaté). Ženy se obávají především toho, že teplo žehličky jejich vlasy poškodí. SteamPod garantuje o 91 % menší poškození*** díky páře a zabudovanému hřebínku. Jedná se o nepostradatelnou pomůcku pro splnění všech vlasových snů, která je skutečně nezávaznou alternativou k chemickému narovnávání vlasů, relaxérům či trvalé.

mate2.jpg

* Průzkum Toluna 2020 – 578 žen ve Francii / USA / Číně / Velké Británii
** Instrumentální test, SteamPod 3.0 vs SteamPod 3.0 bez páry a hřebínku.
*** Instrumentální test po 15 použitích, SteamPod 3.0 vs SteamPod 3.0 bez páry a hřebínku.
**** Sociální cítění

Tenčí a lehčí žehlička SteamPod 3.0 má zabudovanou nádržku na vodu, otočný kabel a vestavěný hřebínek a vyznačuje se charakteristickým růžovým designem. Součástí balení je růžové teplu odolné pouzdro pro snadný přenos. Ženy si mohou pomocí Barbie x SteamPod vytvořit účesy od hedvábně rovných až po hustě kudrnaté, které jim dodají sebevědomí pro každou příležitost. Barbie x SteamPod umožňuje každé ženě dosáhnout nekonečného množství účesů díky síle páry.

obrazek.pngbarbie

619f54061c575obrazek.pnglorealpro

#BarbiexSteampod

#dreamitstyleit

#barbiecz

bar.jpg

Řekli o partnerství:

Ve společnosti L’Oréal Professionnel Paris jsme touto spoluprací velmi nadšeni! “ Řekla Anne Machet, generální ředitelka. „S Barbie máme společnou vizi inkluzivního světa, kde je každý sen možný. Od roku 2012 dává SteamPod ženám všech textur vlasů možnost dosáhnout jakéhokoli vzhledu, po kterém touží. A již více než 110 let se L’Oréal Professionnel Paris věnuje kadeřníkům, profesi, kterou se snažíme zhodnocovat více než kdy jindy a učinit z ní vysněnou profesi pro další generace!“
Vedoucí oddělení Global Consumer Products & Franchise Marketing uvedl: „Je nám ctí a potěšením, že můžeme spolupracovat s L’Oréal Professionel Paris na této nové spolupráce. Barbie a L’Oréal sdílejí společné hodnoty posilování a podpory sebevyjádření a úzce jsme spolupracovali na začlenění těchto pilířů do finálního produktu.“

O společnosti L’ORÉAL PROFESSIONNEL PARIS
Průkopnický duch podporující profesionály již 110 let. Značku založil chemik Eugène Schueller, který vynalezl moderní neškodné barvení & založil skupinu L’Oréal. L’Oréal se vždy věnoval kadeřníkům, vytvářel s nimi silná partnerství a nabízel nezapomenutelné zážitky a inovace v oblasti špičkových technologií. Steampod, který se zrodil před 10 lety, je absolutní změnou života pro všechny posedlé vlasovým stylingem, kteří chtějí pojmout každý účes bez kompromisů.
Více informací: www.lorealprofessionnel.com/

O BARBIE
Celá moje filozofie Barbie spočívala v tom, že prostřednictvím panenky může být malá holčička vším, čím chce. Barbie vždy představovala skutečnost, že žena má možnost volby.“ - Ruth Handlerová. Od roku 1959 Barbie inspiruje dívky k tomu, aby se staly, kým chtějí. Od princezny po prezidentku, od astronautky po zooložku - neexistuje strop, který by Barbie nepřekonala. Dnes, kdy má na kontě více než 200 povolání, nepřestává inspirovat neomezený potenciál každé dívky. Barbie představuje širší pohled na společnost pro další generaci dívek tím, že ukazuje povolání, která jsou obvykle nedostatečně zastoupena ženami, a vyzdvihuje rozmanité vzory, čímž dívkám říká: Můžeš být kým chceš. Barbie od svého debutu boří hranice a podněcuje představivost. Posilování postavení dívek je silnou hodnotou značky: v roce 1985 proběhla kampaň „My holky můžeme všechno“, protože Barbie povzbuzuje dívky, aby věřily v sebe a své sny. „Všechno je možné, pokud se budu snažit.“
619f546760402obrazek.png

Reklama