Foto: Profimedia
U příležitosti mezinárodně oslavovaného svátku přišla známá značka spodního prádla Victoria’s Secret s kampaní, ve které se po boku modelek a hereček zvučných jmen objevují i další jejich rodinné příslušnice. Černobílé snímky i barevné snímky pořídil renomovaný fotograf Cass Bird.
Kampaň zachycuje krásu, autenticitu a emocionální spojení mezi fotografovanými a zdůrazňuje mnoho fází mateřství. Ukazuje, že úloha matky je celoživotním posláním, které rozhodně nekončí po vstupu potomků do velkého světa dospělých.
Speciálně pro tento svátek vytvořila značka Victoria’s Secret kolekci, jejíž jednotlivé kousky mohou být skvělým dárkem pro jakoukoliv maminku, která si přeje cítit se výjimečně.
V rámci celé kampaně je možné pořídit jak saténové spodní prádlo či župan, tak bavlněné pyžamo, teplákové soupravy, kosmetiku nebo třeba pohodlné domácí pantofle a mnoho dalšího.
V rámci oslav Dne Matek Victoria’s Secret opět spolupracuje s místními neziskovými agenturami, aby podpořila program „Adopt-A-Mom“, který podporuje matky a rodiny v nouzi. Již téměř 30 let prostřednictvím mateřské společnosti Victoria’s Secret přispěla více než 14 miliony dolarů neziskovým organizacím, jejichž jednotlivé projekty pomáhají matkám v nouzi v různých životních situací.
Mezi představenými tvářemi kampaně jsou k vidění současné i minulé modelky značky Victoria’s Secret, včetně Lais Ribeiro, která pózovala se svým synem. Iman k fotografování přizvala dcery a Palomu a Elsesser a modelka Hari Nef se pro změnu objevila po boku své matky. Další hvězdou kampaně je herečka Brooke Shields a její patnáctiletá dcera. „Bylo to, jako bych sledovala, jak moje holčička vyrůstá přímo před mýma očima," řekla šestapadesátiletá modelka a herečka. „Moc bych si přála, aby se moje dcera mohla nadále podílet na smysluplných kampaních a projektech, které podporují dobrou věc a ženskou solidaritu.“
Zdroj: Profimedia, Instagram Victoria’s Secret, Hypebae, Fashion gonerogue
Nový komentář
Komentáře
tyhle kombinace mám ráda.