an1.jpg

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce?
Vysněné povolání vedle princezny a cestovatelky byl právník, až někdy na gymnáziu jsem chtěla dělat „reklamu“, i když jsem si vlastně nedokázala dobře představit, co to přesně znamená a obnáší.
Při své první brigádě v 15 letech jsem pracovala pro kompletování geodetických map, možná proto u mě přetrvala vášeň pro mapy a cestování.

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo?
Nastoupila jsem ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole, nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a jak jsou všichni nápomocni, pokud jsem byla ztracená.

Působíte ve společnosti na stejné pozici, nebo jste měla možnost ve firmě karierního růstu?
Měla jsem to štěstí, že jsem nastoupila do firmy velmi mladá, kdy mě nebavilo chodit na vysoké škole po brigádách, ale chtěla jsem pracovat na svém rozvoji. Nastoupila jsem jako asistentka obchodního týmu a krátce na to jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem si prošla pozicemi Junior Brand Manager, Brand Manager, Senior Brand Manager až na Marketing Manager. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se musela vyrovnat i s různým mindsetem lidí. Výhodou je, že si dokáži přestavit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí nebo jak mu v dané situaci pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň efektivně dokážeme posouvat věci kupředu.

Co vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?
Šla jsem dobrovolně, nic mě nepřimělo :-). Defacto jsem zkusila odepsat na pracovní inzerát, který mě zaujal a díky všem možnostem a příležitostem jsem zde zůstala takto dlouhou dobu.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u Vašich spolupracovníků?
Jednoznačně týmovosti. Není mnoho firem, kde najdete takto týmového ducha, který sdílí podobné hodnoty. A i když se řeší problémy nebo nesnadné situace s rozdílnými názory, dokážeme si pak společně zajít na drink. Velký počet mých kolegů za HARTMANN dýchá, ztotožňuje se s hodnotami firmy a tím je pro nás práce příjemnější a jednodušší.

an2.jpg

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?
Srdcaři.

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?
Jednoznačně změnil a stále se vyvíjí. Managerem se člověk nenarodí, může k tomu mít určitě predispozice a přednosti, ale až samotná práce s různorodými lidmi ho naučí. Ovlivnila mě celá řada lidí, přes blízké v osobním životě, známé kouče a leadery, až po jednotlivé kolegy, kteří svojí zpětnou vazbou pomáhali formovat i můj přístup k jednotlivým situacím.

Určitě nejvíc mě naučil neúspěch. To je něco, co při své povaze nenesu lehce, o to víc se vždy zahloubám do toho, abych přišla na to, proč se situace stala, jak ji vyřešit, poučila se z ní a nastavila další kroky k tomu, aby se to znovu nestalo.

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?
Záleží asi více na oddělení – ve výrobě, na účtárně, v marketingu i obchodu je to jiné. Myslím, že je to relativně genderově vyvážené, což je velmi dobře. Je to lepší pro různorodost přístupů, názorů a řešení situací.

an3.jpg

Dokázala byste říct, v čem se v očích zákazníků a obchodních partnerů značka modrého oválu odlišuje?
Lidskost. Spousta zákazníků si pod naším logem představí pomoc nebo podporu zdraví či krásy, ale také konkrétní osoby, které našim zákazníkům pomáhají poskytovat lepší péči. Já věřím, že jakýkoliv obchod je o lidech samotných, jejich přístupu a nastavení k situaci, výzvě, příležitosti či problému, a v lidech má HARTMANN tu největší devizu.

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?
Pracovní týden bývá náročný. Několikrát týden tak zařazuji sportovní odreagování, je to skvělá čistka hlavy, o víkendu jsem často mimo telefon a počítač a věnuji se rodině či přátelům.

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HARTMANN – RICO, bez kterého se již neobejdete?
Moje TOP 3, bez kterých by život nebyl takový, jaký je: dezinfekční gel Sterillium Protect & Care pro jedinečnou dezinfekci rukou, balzám na rty Kneipp pro přírodní a bezkonkurenční péči o rty a kalhotky MoliCare Lady Pants, které pomáhají mnoha mým blízkým zvládat únik moči bez starostí.

Reklama