pet.jpg

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce? 
Prošla jsem klasickým vývojem. Pamatuji si, jak jsem vyučovala svoje panenky poskládané před tabulí. Vybavuji si improvizovaný nákupní košík, nakreslené peníze a mě jako prodavačku. Rozhodně jsem měla i období zpěvačky a herečky.
Pracovala jsem už při střední škole jako recepční, výpomoc na účtárně a na podobných pozicích, které mi celkem jasně ukázaly, že tudy cesta pro mě asi nepovede. 

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo? 
Jsem ve společnosti krátce, ale jedno velice pozitivní překvapení bych našla. Už při výběrovém řízení jsem měla velmi příjemný pocit z „lidí na svých místech”, což v dnešní době není zdaleka běžný standard. 

Co Vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?
Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skvěle skloubená s lidskostí, což mě také přesvědčilo k nástupu. Zatím si stále tento dojem uchovávám.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u Vašich spolupracovníků?
Jsem nadšená z vysoké míry zájmu o vlastní práci, sleduji velkou ochotu zvažovat nové myšlenky a rozhodně i snahu o přátelské prostředí.

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?
Zájem.

pet1.jpg

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?
Člověk se neustále vyvíjí. V začátcích jsem měla tendenci kolegy umluvit a tím je obracet k mému názoru. Rozhodovat rychle bez znalosti všech souvislostí. A určitě jsem nebyla schopná vidět v rozhodovacím procesu “vyšší zájem společnosti” tak, jako ho vidím dnes. Věřím, že takovými chybami se člověk učí. Bez nich bych vlastně ani nemohla zjistit, že to není správná cesta.

Myslím si, že všechny mé kroky mě ovlivňovaly postupně. I osobní život se propisuje do pracovního postoje. Ale jako nejsilnější zlomy vnímám například chvíle, kdy jsem musela najít cestu pro spolupráci s kolegy, se kterými jsem se vůbec nepotkávala v názorech. Momenty, kdy člověk musí zkrotit vlastní ego, jsou, řekla bych, hodně přelomové.

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?
Přišla jsem do společnosti HARTMANN – RICO ze silně mužského, technického prostředí, můj názor je tedy jistě ovlivněný tímto extrémem. Rozhodně bych řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou vyrovnané. Ženy zde mají velice široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu.

Dokázala byste říct, v čem se v očích zákazníků a obchodních partnerů značka modrého oválu odlišuje?
Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufám si s jistotou říct, že je to vysoká kvalita a péče.

pet2.jpg

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?  
Upřímně nevím, jestli si ji zachovávám. Moje práce je mým velkým koníčkem, tím pádem je hranice mezi prací a soukromím velice tenká. Můj pracovní styl stojí spíše na přívalech energie než na systematické oscilaci kolem průměru. Nemalý vliv má také dnešní online doba, ta zrovna člověku v marketingu nedovolí ve čtyři zavřít počítač a odejít. Ale snažím se vnímat svoje rozpoložení a když cítím, že už se blížím za hranici, naordinuji si třeba víkend úplně bez práce.

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HR, bez kterého se již neobejdete?
Já jsem zamilovaná do celé značky Kneipp, především krémy na ruce vnímám jako bezkonkurenční. To paradoxně už z doby, kdy jsem ještě ani nevěděla, že mají spojitost s firmou, ve které budu pracovat.

Reklama