- 80 % lidí vlastní věrnostní kartičku nějakého obchodníka
- 60 % lidí využívá jednorázové slevové kupony
- 75 % respondentů, kteří používají věrnostní slevové karty, někdy tuto kartičku zapomnělo, a proto slevu nedostali
- 70 % lidí si o slevu, na kterou měli nárok, zapomnělo říct
„Když začalo být věrnostních kartiček tolik, že se do jedné peněženky ani nevešly, začali si lidé údaje z plastové karty ukládat do svého chytrého telefonu. Novým trendem poslední doby je pak kartičku vynechat úplně a slevu od různých obchodníků mít zakomponovanou přímo v aplikaci,“ říká Tomáš Veselý, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Co lidem, kteří používají věrnostní karty obchodníků, podle průzkumu vadí:
* 58 % lidí vadí, že některé slevové/věrnostní karty jsou zpoplatněné. To znamená, že za slevu musí vlastně platit.
* 45 % lidí vadí, že musí myslet na to, aby si o slevu nezapomněli říct.
* 42 % lidí vadí, že u některých obchodníků dostanou místo slevy body.
* 38 % lidí vadí, že musí myslet na to, aby měli věrnostní kartu u sebe.
* 38 % lidí vadí, že si musí říct o slevu nahlas před ostatními lidmi čekajícími ve frontě.
* 33 % lidí vadí, že musí najít v peněžence/kabelce věrnostní kartičku.
Nový komentář
Komentáře
Myslím, že se nedá mluvit až tak o slevách. Jelikož potraviny ,ale i jiné věci se neustále navyšují,tak sleva je nyní taková ,že výrobek ve slevě stojí tolik ,kolik stál dříve běžně a někdy i méně. A jsou určité věci a potraviny za které, nejsem ochotna platit přemrštěné ceny. Proto si počkám ,až když jsou ve "slevě" . Jeden příklad: Mléčná rýže Kunín 450 g. Dříve stávala 22,90 a v akci 19,90,-. Pak to rostlo geometrickou řadou a nyní stojí 36,90 a dnes ve slevě je za 22,90,-Kč.A takových výrobků bych zde mohla uvést hodně.A výrobky jako jsou různé spotřebiče,oblečení ,obuv.....atd mají myslím si, tak vysokou marži ,že když tam dají slevu ,ještě stále mají své jisté.
Rozhodně bych za nějakou slevou necestovala přes celé mesto. Výjimkou je IKEA.
na první pohled to vypadá jako platíčko s antikoncepcí
v počtu na přestupný rok 
Také nakupuji v akcích, nevím proč bych měla kupovat mléko za 16.-, když ho můžu koupit např. ted v Kauflandu za 7.90 a dát do ledničky, navíc, když mám cestu kolem
Hodně nakupuji v akcích.Hlavně potraviny.
To nemá s utahováním opasků nic společnýho
Proč nevyužít nějakých výhod? U slev jsem opatrná, v akcích méně.
Kolik financí asi ten, pro mě zcela zbytečný, výzkum stál?
Nemám pocit, že jde o utahování opasků... když potřebuju něco - cokoli koupit, a najde se obchodník, který mi doslova cpe, že mi to prodá levněji, jen když to koupím právě u něj, tak proč ne. A hlavně pokud tím nejsou dotčeny další služby, které s tím nákupem souvisí, a prodává se zboží stejně kvalitní, jako by bylo jinde bez slevy. Nemusím mít slevu za každou cenu, ale proč ji nevyužít, je-li to přínosné a obchodník prověřen praxí. Věrnostní karty mám tři, ale žádná není zpoplatněná, a když je zapomenu využít, tak se z toho nehroutím.
Dnes u nás po týdnu otevřeli Penny po rekonstrukci a byl to masakr motorovou pilou, obchod plný, vozíky přetékaly a na utahování opasků to teda nevypadalo.
Utahujem si opasky tím, že využijem kartu? Blbost! Stejně co nám daj, o to navýší ceny! Já mám Tesco, dost často tam nakupujem, tak proč bych si pak nenechala vratit /moje/ peníze.
Pak mám hračkářství, kde rovnou cenu sníží. Lékárnu a Dékácko.
Asi to všechno není o spořivosti, ale spíše je to o nedostatku financí. Každá kačka dobrá!