Snad všichni známe značky, jako jsou Versace, Apple nebo Tiffani&Co. Většina lidí si okamžitě vybaví něco luxusního, kvalitního a dokonalého. Existují ovšem také ti, kteří věří, že takové společnosti stojí za dekadencí, bezduchými výdaji a předraženými předměty. Zkrátka, názory jsou různé a mnohdy protichůdné.
Izraelský umělec Peddy Mergui vytvořil řadu děl, kde si představoval, jak by vypadaly určité potravinové produkty, kdyby byly zabaleny v obalech těchto známých značek. Projekt, který se jmenuje Wheat is Wheat (Pšenice je pšenice) se zaměřuje na to, jak balení značky mění naše vnímání. Koneckonců, jídlo uvnitř je stále stejné. „Výstava zkoumá dynamické a často rozmazané etické hranice designu v konzumní kultuře,“ popisuje nápad sám umělec.
Čerstvá vejce od Versace
Jogurt Tiffany & Co.
Měkké máslo BVLGARI
Salám Louis Vuitton
Káva od Cartiera
Mléko od společnosti Apple
Kukuřičné nudle Ramen od Burbarry
Značkové ovoce Nike
Foto: Profimedia
Nový komentář
Komentáře
Dala bych si vejce Versace, od Versace slepiček, určitě s umytýma prdelkama
Obal na kávu Cartier vypadá moc hezky. Jinak mi to přijde jako zbytečnost.
No... tím, že poukazuje na absurditu jinou absurditou a to ještě o hodně větší, tím to teda moc nevylepšil.
Pán to dost vystihl. Supr nápad. TEn jogurt vypadá luxusně :D a nike pomeranč jistě chutná lépe.
Nadhera
Když už obal, tak ať je jak umělecké dílo