Snad všichni známe značky, jako jsou Versace, Apple nebo Tiffani&Co. Většina lidí si okamžitě vybaví něco luxusního, kvalitního a dokonalého. Existují ovšem také ti, kteří věří, že takové společnosti stojí za dekadencí, bezduchými výdaji a předraženými předměty. Zkrátka, názory jsou různé a mnohdy protichůdné.

Izraelský umělec Peddy Mergui vytvořil řadu děl, kde si představoval, jak by vypadaly určité potravinové produkty, kdyby byly zabaleny v obalech těchto známých značek. Projekt, který se jmenuje Wheat is Wheat (Pšenice je pšenice) se zaměřuje na to, jak balení značky mění naše vnímání. Koneckonců, jídlo uvnitř je stále stejné. „Výstava zkoumá dynamické a často rozmazané etické hranice designu v konzumní kultuře,“ popisuje nápad sám umělec.

Čerstvá vejce od Versace

Jogurt Tiffany & Co.

Měkké máslo BVLGARI

Salám Louis Vuitton

Káva od Cartiera

Mléko od společnosti Apple

Kukuřičné nudle Ramen od Burbarry

Značkové ovoce Nike

Foto: Profimedia

Reklama