Šílíte z aktuálních zpráv a neustálých změn? Zkontrolujte si vaši úroveň stresu rychle a zdarma!


-> udělejte si STRES Test <-

Femarelle® je pro mnoho žen součástí každodenního života, proto jsme dali dohromady několik tipů, které vám pomohou zůstat v kondici:

  1. Hydratace (H2O) - nejen během menopauzy ženy často zažívají pocit suchosti sliznic. Je to pravděpodobně způsobeno snížením hladiny estrogenu. Ujistěte se, že pijete 8–12 sklenic vody denně (cca 1,5 l nebo 300 ml na 1 kg váhy). Vyvarujte se slazených nápojů a vždy dávejte přednost vodě. Pitná voda (nesycená) pomáhá snižovat nadýmání, ke kterému může docházet i při hormonálních změnách. Kromě toho dostatečná hydratace vodou může zabránit zvyšování tělesné hmotnosti, protože zajistí pocit sytosti a přitom podporuje činnost metabolismu. Dostatečná hydratace vám také pomůže být v kondici a bystrá, vzhledem k tomu, že hydratace je klíčem k udržení zdravé mysli i těla, snažte se být ve stresových časech dostatečně hydratovaní.
  2. Vyhněte se kofeinovým nápojům - souvisí s tipy k hydrataci (viz. výše), problém s kofeinem je také v tom, že zvyšuje návštěvy toalety. Pokud jste v karanténě, chcete snížit počet návštěv toalety. Uvádí se, že kofein může také vyvolat návaly horka, noční pocení a výkyvy nálad, zejména pokud ho pijete během noci.
  3. Omezte množství předpřipravených potravin (tzv.polotovarů) - je to sice o trochu víc časově náročné a pro někoho složitější , ale pokud máme možnost a čas, zkusme jej využit a vybrat si zdravější možnost. Ocení to jistě i naše okolí. Vysoká spotřeba polotovarů a rafinovaných sacharidů je spojena se zvýšenou tendencí ke změnám nálad a může ovlivňovat i zdraví kostí.
  4. Jezte spoustu ovoce a zeleniny - jezte zdravěji, zvláště nyní je to třeba. A teď máte čas objevit všechny různé druhy ovoce a zeleniny, které jsou k dispozici a které máme možnost ochutnat, kdo ví, třeba některé nové druhy zařadíte mezi vaše oblíbené. Bohatá strava s ovocem a zeleninou vám může pomoci udržovat zdravé kosti a může zabránit růstu tělesné hmotnosti, což je zásadní, pokud je snížená možnost pohybu.
  5. Cvičení - Pokud pravidelně cvičíte, nepřestávejte, přizpůsobte cvičení aktuálním možnostem. Je to skvělá příležitost být kreativní, učit se třeba i něčemu novému. Pokud pravidelně necvičite, berte to jako příležitost začít. Pravidelné cvičení může pomoci zmírnit příznaky menopauzy, jako jsou poruchy spánku, úzkost, výkyvy nálad a únava. Pomůže také vyhnout se přibírání na váze.

Karanténa a nouzový režim narušuje náš každodenní život, využijme čas pro sebe a své tělo!

Tyto tipy byly sepsány společně se ženami, které tak, jako mnohé z nás, prožívají období menopauzy.

Naším posledním tipem je ověření, že máte dostatek vašeho oblíbeného přípravku Femarelle®, stejně jako všechny doporučené tipy, je důležité udržovat každodenní zvyky. Uživejte Femarelle ráno a večer, pomáhá po celou dobu a udržuje váš život v rovnováze. Femarelle je řada doplňku stravy pro ženy.

Více na FEMARELLE.CZ

Reklama